جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 آبان 1395     
آزمایش ذوق و استعداد هنری کودکان در مدارس منطقه 11:
کودکان محله های مرکزی تهران تئاتر و سرود ترافیکی اجرا می کنند

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یازده تهران از برگزاری اولین دوره مسابقات «سفیران ترافیک» با هدف افزایش اعتماد به نفس و ذوق هنری دانش آموزان 6تا 12 سال در رشته های سرود و تئاترهای ترافیکی و هوای پاک خبر داد.

سجاد زارع صفت با اشاره به این که قرار شده این مسابقات در هفت منطقه شهر تهران برگزار شود؛ افزود: نحوه شرکت در مسابقه به این شکل است که موضوعات تئاتر و همچنین موسیقی باکلام و بی کلام به مدارس ارسال و براساس تعداد دانش آموزان و توانمندی‌های هر منطقه، این برنامه ها به صورت گروه های چند نفره و یا توسط همه دانش آموزان هر مدرسه اجرا می شود.

وی تصریح کرد: اجراهای دانش آموزان؛ توسط نمایندگانی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نیز آموزش و پرورش داوری و آثار برتر در مراسم اختتامیه ای که دی ماه در هفته «هوای پاک» برگزار خواهد شد؛ با حضور مدیران شهری و پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه یازده تقدیر می شوند.

او تعداد مدارس فعال منطقه که سفیر ترافیکی دارند را حدود50 مورد عنوان کرد و ادامه داد: سفیران ترافیک؛ دانش آموزان علاقمندی هستند که آموزش های لازم در زمینه رعایت مسائل ترافیکی را به صورت دوره ای    می بینند و آن را به سایر دانش آموزان و البته به خانواده و اطرافیان خود منتقل    می کنند.

زارع صفت با تاکید بر این که در سال‌های اخیر؛ فرهنگ‌سازی در بین دانش‌آموزان نتایج مطلوب و قابل قبولی داشته و باعث شده آینده‌سازان کشور از سنین پایین، به رعایت قوانین و مقررات ترافیکی عادت کنند؛ تصریح کرد: در حال حاضر در مدارس منطقه یازده حدود 500 سفیر ترافیکی فعال حضور دارد که پل ارتباطی میان مدیران شهری و پلیس با دانش آموزان هستند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: