جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 آبان 1395     
شهرداران جدید مدارس شمال تهران انتخاب شدند

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، هجدهمین مرحله انتخابات شهردار مدرسه با انتخاب 20 شهردار جدید برگزار و منتخبین دانش آموزان، مدیریت شهر را به دست گرفتند.

علیرضا حسینی قائم مقام  شهردار منطقه یک با حضور در انتخابات شهردار مدرسه که در دبیرستان پسرانه آزادگان در شمال تهران برگزار شد در جمع دانش آموزان، اظهار کرد : در حال حاضر نگاه ما به مدرسه علاوه بر بحث آموزش مباحث علمي و فرهنگي ، کانوني مهم براي اصلاح و تربيت آموزه هاي شهروندي است و شهرداران مدارس بايد رفتار مناسب و مسئوليت پذيري را به عنوان يک شهروند در مدارس آموزش ببینند  تا بتوانند در تصميمات شهر تاثير گذار باشند.

وی گفت : این طرح  با هدف شخصیت بخشیدن به کودکان ، نوجوانان و جوانان با تاکید بر اهمیت آنان به عنوان سازندگان توانمند سازی فردای جامعه ، تمرین و آشنا شدن با تصمیم گیریهای جمعی ،  بالا رفتن سطح آگاهی دانش آموزان با مسائل ایمنی ،رعایت حقوق دیگران به خصوص سالمندان و جانبازان ، تقویت مسئولیت پذیری و... در 20مدرسه منتخب به تفکیک هر ناحیه دو مدرسه دخترانه و پسرانه و در مقطع متوسطه اول انجام شد .

سیاوشی مدیر اداره آموزشهای شهروندی شهرداری منطقه یک نیز تصریح کرد : تمام کاندیداهای مدارس به عنوان نامزد انتخاباتی در انتخابات شرکت و نفر اول این انتخابات در مدارس ، به عنوان شهردار مدرسه انتخاب و تمامی رای ها  در حضور دانش آموزان شمارش شد و  صلاحیت تحصیلی و اخلاقی کاندیداها با رضایت والدین، در مدرسه مورد تایید قرار گرفت.

گفتنی است در پایان این مراسم در 20 مدرسه ضمن معرفی شهرداران  جدید ، از تلاش ها و زحمات شهرداران  قبلی و معاونین آنها  در مدارس تقدیر و تشکر بعمل آمد . 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: