جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 آبان 1395     
بهره مندی صدها دانش آموز از خدمات اردوگاه کارآفرینی کشور در بوستان ولایت

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، از زمان آغاز به کار نخستین اردوگاه کارآفرینی کشور در بوستان بزرگ ولایت صدها دانش آموز با بازدید از این اردوگاه با مشاغل مختلف آشنا شده اند.

پیمان قربانی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این اردوگاه با هدف ارتقای دانش و بینش کودکان با مشاغل موجود در جامعه ویژه دختران 7 تا 11 سال راه اندازی شده و از اواخر شهریور تاکنون هزار و 684 دانش آموز از مناطق مختلف طی بازدید از این اردوگاه از خدمات آموزشی آن بهره مند شده اند.

به گفته وی در این اردوگاه دختران دانش آموز مدارس شهر تهران طبق برنامه زمان بندی شده در گرو های 60 نفره حاضر و از کارگاه های آموزشی بهره مند می شوند. در همین راستا تاکنون گروه هایی از مناطق 11، 12، 13، 14، 15 و 16 از این اردوگاه بازدید کرده اند.

به گفته قربانی دانش آموزان در اردوگاه کارآفرینی ضمن آشنایی با کسب و کار و مشاغل خدماتی، صنعتی، کشاورزی و سایر مشاغل، از ابزارها و تجهیزات هر شغل نیز استفاده کرده و به صورت عملی شغل مورد نظر  را تجربه می کنند.

وی افزود: این اردوگاه در مرحله آخر اتاق بارش فکر و خلاقیت را برای شرکت کنندگان فراهم کرده است که طی آن، دانش آموزانی که ایده و خلاقیتی نو ارائه دهند شناسایی و به آموزش و پرورش و خانواده ها معرفی می شوند تا زمینه تقویت خلاقیت آنها در محیط های دیگر میسر شود.

 درپایان دوره ها نیز گواهینامه شرکت در دوره توسط شهرداری و دانشگاه علمی کاربردی برای دانش آموزان صادر می شود.

 وی ایجاد این اردوگاه را حرکتی موثر در کشف استعدادها و شناسایی مشاغل مورد علاقه دانش آموزان دانست و خاطرنشان کرد: این اردوگاه به عنوان نخستین کارگاه کارآفرینی کشور با مشارکت اداره توانمند سازی و کارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران ، اداره امور بانوان و مرکز خدمات و رفاه اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19، دانشگاه علمی کاربردی واحد 23 و آکادمی کسب و کار نیکان در این منطقه ایجاد شده است

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: