جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 آبان 1395     
عابد ملکی:
محله های فقیر منطقه 12 در اولویت دریافت وام های نوسازی کم بهره

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، محله های فقیر نشین این منطقه در اولویت دریافت وام های نوسازی کم بهره قرار دارند.

عابد ملکی با بیان این مطلب افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است تسهیلات ویژه نوسازی بافت‌ها فرسوده در این منطقه در محله‌های فقیرتر بیشتر تخصیص داده شود.

وی ادامه داد: به عبارت ساده تر اگر قرار باشد برای اعطای وام کم بهره از بین محلات سیزده گانه منطقه 12، محله‌های اولویت‌دار انتخاب شوند ؛ اولویت اول شهرداری تهران و مدیریت منطقه واگذاری این وام به ساکنان محله‌های تختی، هرندی و سیروس خواهد بود.

شهردار منطقه 12 با اشاره به اینکه بسته‌های تشویقی که در این رابطه برای هر کدام از محله‌های فرسوده منطقه تهیه شده با یکدیگر متفاوت است؛ بیان کرد: در واقع تسهیلات نوسازی به املاکی که در محله ایران قرار دارد با ملکی که در محله های تختی، سیروس و یا هرندی واقع شده ، متفاوت است.

صالحی با تاکید بر اینکه اوج تسهیلات نوسازی بافت فرسوده در محله هرندی به مالکان اعطا خواهد شد؛ یادآور شد: یکی از تاکیدات شهردار تهران در حوزه نوسازی بافت فرسوده منطقه 12 این بود که افق طرح نوسازی باید به سمتی پیش برود که در آینده در مورد تک ، تک پلاک‌ها صحبت کنیم ، اگر در گذشته در مقایس شهری بافت فرسوده را می‌دیدیم در سال‌های اخیر این مقیاس به منطقه‌ای تغییر پیدا کرد.

به گفته وی؛ در نظر است تا بافت فرسوده در مقیاس محلی و بعد در مقیاس پلاک‌های محلات دیده شود ، فعلا مقیاس ما محلی است و بسته هایمان را محلی طراحی کرده‌ایم تا اثرگذای بیشتری داشته باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: