جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 آبان 1395     
استاندار تهران:
اقدامات موثر و مطلوب شهرداری تهران درجهت اشتغال زایی معتادان بهبودیافته

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، استاندار تهران با تاکید بر اینکه هماهنگی لازم و کم نظیری میان دستگاه های متولی برای حل معضل آسیب های اجتماعی در استان وجود دارد، گفت: شهرداری تهران با ایجاد مراکز بهاران توانسته گام موثر و مطلوبی در جهت اشتغال زایی معتادان بهبودیافته بردارد.

سیدحسین هاشمی درخصوص اقدامات استانداری تهران برای حل معضل آسیب های اجتماعی در استان تهران گفت: یکی از اقداماتی که در دستور کار داشتیم موضوع جمع آوری معتادان متجاهر در استان بود که بحمدلله تا حدود بسیاری در این خصوص موفق بوده ایم.

وی به تشکیل قرارگاه آسیب های اجتماعی در تهران اشاره و اظهار کرد:در این قرارگاه موثرترین دستگاه های کشوری در حوزه آسیب های اجتماعی حاضر هستند که در آن سازمان ها و نهادها از جمله شهرداری تهران ، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و سایر مسئولان ارشد دستگاه های مرتبط حضور دارند.

هاشمی افزود: گرچه تشکیل این قرارگاه در قانون پیش بینی نشده و تنها بر اساس تفاهم دستگاه ها شکل گرفته است، اما خروجی قابل توجهی داشته که مهمترین آن جمع آوری معتادان متجاهر از سطح استان بوده است.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه بیش از50 تا 60 درصد مردان معتاد متجاهر در استان تهران را مردانی تشکیل می دهند که از استان های دیگر به این استان آمده اند، گفت: در تلاش هستیم با گفت وگوهایی که با مقامات قضایی داشته ایم آنها را به شهرهای خودشان بازگردانیم تا در آنجا تحت درمان قرار گیرند.

وی با اشاره به جمع آوری زنان معتاد متجاهر در استان تهران نیز گفت: با اقداماتی که تا چند ماه گذشته انجام دادیم شاهد حضور آنان در سطح استان نبودیم اما اخیرا گزارش هایی برای حضور دوباره برخی زنان معتاد متجاهر داشته ایم که قطعا دوباره نسبت به جمع آوری آنان اقدام خواهیم کرد.

هاشمی در پایان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب توجه ویژه ای به آسیب های اجتماعی و رفع آنها دارند، خاطر نشان کرد: این توجه وظیفه ما برای کاهش آسیب های اجتماعی را دو چندان می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: