جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 16 مهر 1393     
طرح ظرفیت‌سازی کاهش مخاطرات زلزله در منطقه 19 اجرا می‌شود

 

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،ستاد مدیریت بحران منطقه 19 گفت: طرح ظرفیت‌سازی کاهش مخاطرات زلزله به منظور افزایش آمادگی و توان مقابله با بحران و حوادث غیرمترقبه در منطقه 19 اجرا می‌شود.

علی نائبی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 19 عنوان کرد: اجرای طرح ظرفیت سازی کاهش مخاطرات زلزله در محلات 13 گانه و نواحی 5 گانه منطقه 19 در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح پس از دستور و ابلاغ سازمان پیشگیری و مدیرت بحران شهر تهران در نیمه دوم سال 93 ذبه منظور افزایش آمادگی و توان مقابله با بحران های طبیعی و حوادث غیرمترقبه به ویژه زلزله  در منطقه 19 در دست اجرا است.

در این طرح کمیته تخصصی ظرفیت سازی کاهش مخاطرات زلزله در محلات 13 گانه و نواحی 5 گانه منطقه 19 با مشارکت و همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک ، ستاد مدیریت بحران، سازمان های درون و برون سازمانی تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: طراحی نقشه مسیرهای بحرانی منطقه 19، بررسی میزان آسی‌ها و تلفات در منطقه 19 هنگام وقوع زلزله،‌مراکز انتظامی،‌آتش نشانی و ... ، پل‌های مستقر در منطقه 19 ،‌مسیرهای بحرانی،‌انتخاب شده در منطقه 19 و آسیب پذیری آنها در هنگام زلزله از اقدامات اجرایی این طرح است.

نائبی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های هم اندیشی کمیته فنی حمل و نقل ترافیک منطقه 19 و ستاد مدیریت بحران منطقه 19،‌تهیه و ثبت اطلاعات در بانک‌های اطلاعاتی مدیریت بحران شامل تهیه اطلاعات پل‌های منطقه 19 و مشخصات مربوط به آنها ،‌مراکز عمده و نشانی آنها ، معابر بحرانی تعیین شده و عرض آنها،‌ مراکز اعزام و مشخصات آنها، وظایف منطقه 19 در خصوص حمل و نقل بحرانی از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 19 است.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: