جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 آبان 1395     
کسب نشان شایسته ملی توسط شرکت ارتباط مشترک شهر

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، شرکت ارتباط مشترک شهر شهرداری تهران در کنگره سراسری نشان شایسته ملی موفق به کسب نشان شایسته ملی شد.

این نشان به پاس اقدامات شایسته شرکت ارتباط مشترک شهر در تلاش برای استانداردسازی، زیباسازی و استحکام در نصب آنتن های مخابراتی شهر تهران به "سید علیرضا سیداردوبادی" مدیرعامل ایئن شرکت داده شد.

شرکت ارتباط مشترک شهر در سال 1385 با توجه به مشکلات متعدد ناشی از نصب سایت های BTS  در سطح شهر تهران و عدم رعایت اصول نظامات شهری  بر اساس تفاهم فی مابین شهرداری تهران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاسیس و طی یک دهه گذشته موفق به زیباسازی، استتار و اختفای بخش مهمی از دکل ها و سایت های مخابراتی ، شناسایی و ساماندهی دکل های همجوار و ضابطه مند کردن صدور مجوز احداث دکل و نصب تجهیزات مخابراتی شد.

کنگره سراسری نشان شایسته ملی به همت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، سازمان صنایع کوچک و شرکت های صنعتی ایران، اتاق اصناف ایران و انجمن علمی کیفیت ایران در مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار شد و طی آن، دستگاههای اجرایی برتر در استانداردسازی و کیفی سازی ارایه خدمات به شهروندان معرفی شدند.

در این کنگره که با اهداف متعددی همچون کمک به توانمدسازی اقتصاد ملی، ایجاد فرصت هم افزایی صنعت و دانشگاه با هدف ارتقا جایگاه برند ملی، ارتقا جایگاه برند "ساخت ایران"، ایجاد مزیت رقابتی در تولید محصولات استراتژیک و تحول در نظام اداری و مدیریت منابع انسانی برپا شده بود، صدها سازمان، نهاد، شرکت و گروه دولتی و خصوصی به رقابت پرداختند تا بر مبنای فرآیند استاندارد جامع ISIR 13000 که استانداردهای متعددی همچون ISO 9001، ISO14001، OHSAS18001 و S5  را در بر می گیرد، مورد ارزیابی قرار گیرند.

این مراسم، اولین طرح جامع اعطای نشان سه گانه برند شایسته ملی با رویکرد تبیین سرآمدی سازمانها از سه منظر رضایتمندی مشتری،محیط زیست و کیفیت و بر اساس شاخص های استاندارد جامع ایران بوده که بر اساس بند 30 سیاستهای ابلاغی برنامه ششم توسعه مبنی بر لزوم تدوین و اجرای سند جامع و نقشه راه تحول نظام استاندارد سازی کشور، با محوریت الزامات استاندارد فراگیر ISIRII3000 مصوب آبان ماه 1389 سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران با استناد به بند 1 ماده 3 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان، توسط کمیته فنی و تخصصی جامعه ملی کیفیت برگزار شد.

جوایز برگزیدگان در مراسم روز ملی کیفیت در محل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ریاست جمهوری با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و لشگری، چهره های سرشناس علمی و دانشگاهی، کارکنان و نخبگان صنعت و اقتصاد کشور، در جمع اصحاب رسانه، طی تشریفاتی رسمی اعطا شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: