جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 آبان 1395     
معاون شهردار تهران در جمع مديران منطقه 11 خبر داد؛
زمین قلمستان که تاکید شهردار محترم تهران بوده به سرعت تعیین تکلیف می شود

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران بر تسریع روند تعیین تکلیف زمین براي تعاوني مسكن كاركنان منطقه (قلمستان ) در منطقه 11 تاکید کرد .

سيد جعفر تشكري هاشمي در ملاقات حضوري با كاركنان شهرداري منطقه 11 تصریح کرد : زمین قلمستان که تاکید شهردار محترم تهران بوده  به سرعت تعیین تکلیف شود .

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران بر روند تعیین تکلیف معوض پروژه دامپزشکی تاکید کرد و گفت : باید مشکلات تعاونی های مسکن با اولویت برطرف شود

وي با اشاره به اینکه ساماندهي كاركناني كه از خدمات تعاوني مسكن بهره مند نشده اند در دستور كار قرار گرفته است از شهردار منطقه خواست برای آندسته از كاركنان منطقه 11 كه تاكنون عضو تعاوني مسكن نشده اند برنامه ریزي کرده تا در تعاوني هاي مسكن  پيش بيني شده عضو شوند .

وي در ادامه با اشاره به سهم 25 درصدی بانوان شاغل در منطقه 11 گفت : حضور بأنوان محترم در مشاغل متناسب و پذيرش مسئوليت مرتبط با تحصیلات و شغل در شهرداری تهران مورد تاکید است .

تشكري هاشمي در ادامه به درخواست كاركنان منطقه 11 مبني بر رفع كمبود مراكزرفاهي و درماني در سطح منطقه گفت : در منطقه 11 به دليل نبود مركز درماني ويژه كاركنان شهرداري بايد به فوريت با بيمارستانها و مراكز درماني مناسب قرارداد پذيرش براي پرسنل منعقد شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: