جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 آبان 1395     
اعزام 700 نیرو شهرداری منطقه 5 به مرز مهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،  قائم مقام شهرداری منطقه پنج تهران با اشاره به توفیق شهرداری منطقه پنج برای خدمت به زائران امام حسین (ع) اعلام کرد: از روز شنبه نخستین گروه اعزامی شهرداری تهران از منطقه پنج به  شهر مرز مهران اعزام و تا پایان مراسم اربعین 700 نیرو به مردم خدمت دهی می کنند.

رضا شرفی اظهار کرد: در مجموع 300 نیروی کارگری ، 150 تن از پرسنل شهرداری به صورت داوطلب و موظف و 150 تن از نیروهای مردمی در تیپ های خدماتی از روز شنبه به شهر مرزی مهران اعزام می شوند و تا یک هفته به از اربعین حسینی خدمت رسانی ادامه دارد.

به گفته قائم مقام شهرداری منطقه پنج تهران، مهمترین وظیفه نیروهای خدمت رسان شهرداری تهران در شهر مرزی مهران بحث تامین نظافت و پاکسازی مسیر حرکت زائران به سمت کربلا است به طوری که یکی از مهمترین مسائل نظافت سرویس های بهداشتی و حمام ها است.

وی افزود: شهرداری منطقه پنج نظافت 65 هکتار شامل قسمتی از مرز عراق ، پایانه غربی مهران و میدان اربعین را بر عهده گرفته است و این در حالی است که مسیر 11 کیلومتری از مهران تا خط صفر مرزی هم در دستور کار قرار دارد.

شرفی گفت: اولین اکیپ عمرانی 18 آبان فعالیت مقدماتی را در خصوص این اقدامات آغاز کرده به طوری که مقدمات زیباسازی پایانه مرزی مهران و رنگ آمیزی، خاک برداری ، شن کشی ، ایجاد گود زباله ، استقرار پرس زباله در خال انجام است.

قائم مقام شهرداری منطقه پنج تهران همچنین از مرمت سرویس های بهداشتی بنا بر اعلام استانداری ایلام در مرز مهران خبر داد و افزود: در حال حاضر در مرز مهران 481 چشمه سرویس بهداشتی وجود دارد که از این مجموع 100 چمشه پرتابل بوده و 380 چشمه ثابت است و عملیات نگهداری و حفظ نظافت به عهده نیروهای شهرداری منطقه پنج است به طوری نیروهای خدمات هم در قسمت بانوان و آقایان شبانه روزی خدمت رسانی می کنند.

وی از ایجاد فضای پارکینگ به وسعت 75 هزار هکتار خبر داد و گفت: این پارکینگ ظزفیت پارک 50 تا 60 هزار خودرو زائران را دارد و در حال حاضر 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که تا پایان هفته آماده بوده و در حال حاضر مراحل مناسب سازی و المان سازی در حال انجام است.

وی همچنین از اعزام 430 دستگاه خودرو سنگین و سبک شامل تانک آب آشامیدنی ، تانک تخیله فاضلاب و واتر جت و خودرو و موتورسیکلت به منطقه مهران برای خدمت رسانی خبر داد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: