جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 آبان 1395     
اعلام برنامه تغییرات در حمل و نقل اتوبوسی واشنگتن

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، پینشهاد بودجه مدیر کل سازمان حمل و نقل شهری واشنگتن، Paul J. Wiedefeld منجر به تعطیلی 14 خط اتوبوس از جمله تنها خط به سمت فرودگاه بین المللی واشنگتن بالتیمور خواهد شد.

در نتیجه این پیشنهاد، به عنوان بخشی از "گزینه های سخت" که به گفته Wiedefeld برای تعادل بودجه حمل و نقل این سازمان ضروری هستند، کرایه سیستم اتوبوسی محلی از 1.75 به 2 دلار افزایش خواهد یافت. این طرح هم چنین موجب افزایش کرایه های مترو، کاهش تعداد قطارهای در رفت و آمد و از بین رفتن هزار شغل از جمله 300 اپراتور اتوبوس و قطار خواهد شد.

Wiedefeld طی بیانیه ای اعلام کرد: "سخت ترین بخش این طرح، تاثیر آن بر مشتریان مترو و کارکنان است."

گمان می رود کاهش خدمات اتوبوسی بر شهروندان کم درآمد تاثیرگذار باشد که بسیاری از آن ها به خاطر ارزان تر بودن اتوبوس نسبت به مترو از آن استفاده می کنند. هم چنین در برخی مناطق اتوبوس تنها یا نزدیک ترین گزینه برای جابه جایی در منطقه است. هم چنین برخی مسافران به خاطر مطمئن تر بودن سیستم اتوبوسی نسبت به مترو از آن استفاده می کنند.

برخی مسیرهای اتوبوسی که بر اساس این طرح حذف خواهند شد در مناطقی هستند که اکنون از حمل و نقل عمومی محرومند. پنج خط از این مسیرها در مریلند، هشت خط در ویرجینیا و یک خط در District است.

برخی از مسیرهای اتوبوسی در این لیست، خطوط مسافری هستند که تنها در صبح و شلوغی بعداز ظهرها خدمات در آن ها ارائه می شود و برخی تنها در پایان هفته ها فعال هستند. برخی مسیرها نیز مخصوص اتوبوس های اکسپرس است که کرایه آن ها از 4 دلار بیش تر است.

این سازمان اعلام کرده که مسیرهای اعلام شده در لیست شامل خطوطی هستند که کم تر مورد استفاده قرار می گیرند و یا نیاز به یارانه بیش تری دارند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: