جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 آبان 1395     
برگزاری پنجمین یادواره شهید طهرانی مقدم در جنوب پایتخت

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، مراسم پنجمین یادواره شهدای اقتدار و خودکفایی به یاد شهید طهرانی مقدم در منطقه 19 برگزار می شود.

حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: این ویژه برنامه به مناسبت شهادت دانشمند برجسته و پارسای بی ادعا سرلشگر پاسدار دکتر حاج حسن طهرانی مقدم و همرزمان گرامیشان شهیدان بهلول محمودی، ایوب ناصری و ستار ناصری ساعت 18:30 روز چهارشنبه 19 آبان در مجموعه ورزشی شهید کاظمی برگزار می شود.

 وی تصریح کرد: تجلیل از مقام گرانقدر شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مایه بقای انقلاب اسلامی است و به برکت شهدای انقلاب، امروز ایران اسلامی در عرصه های متعدد ملی و بین المللی بر قلل رفیع افتخار ایستاده است .

این مسئول در ادامه از آغاز به کار کارگروه فعالیتهای جهادی در منطقه خبر داد و افزود: فعالیت های جهادی در حوزه های حمایتی و عمرانی ویژه محرومین و توان یابان با تهیه بسته های حمایتی، خدمات  درمانی و عمرانی در حال انجام و با شناسایی و درجه بندی این خانواده ها، میزان حمایت ها متفاوت است.

بهرامی تصریح کرد: شناسایی خانواده های محروم با مشارکت مرکز خدمات اجتماعی، اداره بانوان، اداره سلامت و قرارگاه جهادی امام رضا (ع) و راست آزمایی آن ها از آذرماه آغاز شده است و تا پایان سال در قالب اردوهای جهادی برای خانواده های نیازمند حاشیه نشین منطقه انجام می شود.

معاون شهردار یادآور شد: محرومین ولی نعمتان ما هستند و باید از ظرفیت و پتانسیل جهادگران منطقه در راستای حمایت از محرومین استفاده کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: