جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 آبان 1395     
نباید برای کی‌روش حاشیه ایجادنکنیم

ورزش سه: جلال طالبی درباره شرایط تیم ملی قبل از دیدار با سوریه، غیبت چند بازیکن، اظهارنظر برخی پیشکسوتان برای خداحافظی آندرانیک تیموریان و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که در ادامه می خوانید:
 
شرایط ایران و سوریه قابل مقایسه نیست

فوتبال تیم ملی، شرایط مطلوبی دارد و تصورم این است که ما از هر نظر نسبت به سوریه برتر هستیم. از نظر بازیکنان، سابقه، تجربه، امکانات و ... شرایط بهتری نسبت به سوریه داریم که اصلا قابل مقایسه نیست. سوریه نه باشگاه فوتبالی دارد؛ نه لیگ خاصی دارد و فقط چند بازیکن دور هم جمع می شوند و تیمی را تشکیل می دهند. ما نباید نگران این مسابقه باشیم. البته بازی مان راحت نیست و می بینید که تیم ایران هیچ وقت با اختلاف گل سوریه را شکست نداده اما نباید به این مسابقه بیش از حد بها بدهیم.
 
باید از این گروه صعود کنیم

تیم ملی ایران اگر اتفاق غیرمترقبه ای رخ ندهد، برای صعود به جام جهانی مشکلی نخواهد داشت. ما باید از این گروه صعود کنیم؛ در گروه ما فقط ایران و کره سابقه حضور در جام جهانی دارند. در صورتی که می بینیم در گروه دیگر 4 تیم چنین تجربه ای دارند. با این حال باید حواسمان را جمع کنیم تا اتفاقی رخ ندهد.
 
به کی روش انتقاد نکنیم
 
اعتقاد شخصی ام همیشه این بوده که مربی حق دارد با نظر و سلیقه اش بازیکنان خود را انتخاب کند. چراکه در نهایت سرمربی جوابگو است. ما باید درباره خط خوردن برخی بازیکنان به کی روش حق بدهیم تا او با آرامش کارش را دنبال کند. نباید در این شرایط نقدی انجام شود. به هر حال بازیکنان زیادی شایسته حضور در تیم ملی هستند و کی روش حق دارد همه پتانسیل تیم ملی را به کار بگیرد. باید به او آزادی عمل بدهیم تا با قدرت کارش را جلو ببرد و حاشیه ای ایجاد نشود.
 
خداحافظی آندو از تیم ملی؟

در یکی، دو روز گذشته شنیدم برخی پیشکسوتان اعلام کردند که آندرانیک تیموریان باید از فوتبال ملی خداحافظی کند. من فکر می کنم آندو خودش باید درباره آینده اش تصمیم بگیرد. او سال ها برای تیم ملی ایران زحمت کشیده و به این تیم خدمت کرده است. کاپیتان تیم ملی بوده و باید اجازه دهیم خودش درباره خداحافظی یا ماندن در تیم ملی تصمیم بگیرد. نباید طوری شود که او را مجبور به خداحافظی کنیم. او خودش می تواند شرایط را بسنجد و بهترین تصمیم را بگیرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: