جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 آبان 1395     
در بازدید شبانه مدیران ارشد شهرداری و فرمانده راهور پایتخت اعلام شد؛
رضایت از عملکرد شبکه جمع آوری آب های سطحی در میدان آزادی

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با همراهی شهردار منطقه 9 و دیگر معاونان و مسئولان منطقه و همچنین سردار مهماندار فرمانده راهور تهران بزرگ در هنگام بارندگی شدید شامگاه 17 آبان در میدان آزادی حضور یافته و از عملکرد شبکه جمع آوری آب های سطحی در دروازه غربی پایتخت رضایت داشتند.

شهردار منطقه در حاشیه این بازدید شبانه گفت: خوشبختانه شبکه جمع آوری آب های سطحی در میدان آزادی عملکرد خوبی داشت و شاهد ترافیک و راه بندان در میدان آزادی نبودیم.

وی به بازدیدهای بعمل آمده از کانال ها و انهار سطح محدوده در 2 هفته اخیر اشاره کرد و افزود: براساس هماهنگی لازم با مشاورین منطقه ای و فرامنطقه ای آب های سطحی ، معاونت خدمات شهری و فنی و عمرانی تمهیدات مناسبی را جهت لایروبی انهار و کانال ها  و جلوگیری از آب ماندگی در معابر اتخاذ کرد.

مهندس محسنی تصریح کرد: این مهم در راستای برنامه ابلاغی معاونت خدمات شهری و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران بصورت مستمر ادامه داشته و نتایج اقدامات سبب هدایت مناسب روان آب ها و جلوگیری از آب ماندگی در سطح منطقه و میادین اصلی و به ویژه میدان آزادی شد.

براساس این گزارش، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و شهردار منطقه 9 از روند مرمت برج آزادی بازدید کردند و مهندس جاوید در جریان آخرین وضعیت ساماندهی این میدان تاریخی و بزرگ پایتخت قرار گرفت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: