جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 آبان 1395     
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در گفت و گو با سما مطرح كرد
مدیریت شهری نگرانی از پرداخت عوارض را مرتفع کرده است

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه مدیریت شهری نگرانی از پرداخت عوارض را مرتفع کرده است، گفت: شهروندان و مودیان تهرانی فقط تا 30 آذرماه فرصت بهره مندی از تسهيلات تشويقي پرداخت جرايم ديركرد عوارض نوسازی و اسناد نکول شده را دارند.

قدرت گودرزي افزود: مالکان یا مودیانی که دارای اسناد نکول شده (چک های برگشتی) تا پایان سال 94 نزد شهرداری تهران هستند، از تسهیلات تشویقی به میزان 20 تا 80 درصد خسارت تأخیر تأدیه بهره مند می شوند.

وي يادآور شد:چنانچه بدهکاران عوارض نوسازی در شهر تهران بدهی معوقه سال های گذشته خود را به صورت یک جا پرداخت کنند، نسبت به اعطای مزایا و تسهیلات تشویقی به میزان حداکثر70 درصد جرائم دیرکرد به آنان اقدام می شود.

گودرزی در خصوص زمان و نحوه اعطای این تسهیلات یاد آور شد: مدت اجرای این مصوبه کمتر از 2 ماه دیگر است و تمدید نخواهد شد و این در حالیست که شهروندان تهرانی می توانند با مراجعه به پرتال اینترنتی شهرداری تهران و پرتال اداره کل تشخیص و وصول درآمد و همچنین با مراجعه به ادارات درآمد شهرداری های مناطق 22گانه یا نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک شهر، نسبت به پرداخت عوارض و جرائم آن اقدام کنند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه این مصوبه شامل مودیانی است که تا پایان سال 94 نسبت به پرداخت عوارض اقدام نکرده اند، اذعان کرد: با ابلاغ این تسهیلات، امکان بهره مندی از 50 تا70 درصد تسهیلات جرائم دیرکرد عوارض نوسازی فراهم شده است، ضمن اینکه مشمول شدن این تسهیلات فقط برای مودیانی است که تا تاریخ 30 آذرماه 95 عوارض سالجاری را نیز پرداخت کنند.

گودرزی با تاکید بر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تسهیلات به اشخاص دارای اسناد نکول شده نزد شهرداری تهران تصریح کرد: مالکان یا مودیانی که دارای اسناد نکول شده (چک های برگشتی) تا پایان سال 94 نزد شهرداری تهران هستند، از تسهیلات تشویقی به میزان 20 تا 80 درصد خسارت تأخیر تأدیه بهره مند می شوند.

معاون شهردارتهران در خصوص اسناد نکول شده تا پایان سال 94 گفت: چنانچه بدهکاران و مودیان شهرداری تهران، اسناد نکول شده (اعم از چک ها و اسناد برگشتی) خود که سر رسید آنها تا پایان سال 94 است را به طور نقدی و یک جا پرداخت کنند، نسبت به اعطای مزایا و تسهیلات تشویقی بین 20 تا 80 درصد خسارت تأخیر تأييد به آنان اقدام می شود.

وی با اشاره به چگونگی و زمان اعطای این تسهیلات ادامه داد: تمامی مودیانی که دارای اسناد نکول شده (چک های برگشتی) نزد شهرداری تهران هستند، تا پایان آذرماه فرصت بهرمندی از تسهیلات اعلام شده را دارند .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: