جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 آبان 1395     
مازیار حسینی در مراسم افتتاح ایستگاه شهید صیاد شیرازی مطرح کرد:
حجم ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت بخصوص مترو باید متناسب با نیاز شهروندان باشد

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: خوشبختانه حجم زیادی از شهروندان، مترو را به عنوان وسیله حمل و نقل عمومی خود انتخاب کرده اند.

مازیار حسینی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود: حجم ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت بالاخص مترو باید متناسب با نیاز شهروندان افزایش پیدا کند.

وی در ادامه تصریح کرد: ایستگاه شهید صیاد شیرازی از خط 3 مترو تهران در صبح امروز افتتاح شد لذا 4 ایستگاه باقیمانده در خط سه مترو تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی در خصوص توسعه ناوگان حمل و نقل ریلی تهران (مترو) عنوان کرد: با همکاری شورای اسلامی شهر و دستورات شهرداری تهران برنامه ریزی هایی در سال جاری و سال آتی بر روی مطابات مترو از دولت در حال انجام است و بر مبنای آن از دولت تقاضای مساعدت در توسعه ناوگان و واگن های مترو را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دولت تامین 2 هزار دستگاه واگن مترو تهران را برعهده دارد، خاطرنشان کرد: واگن های مترو در شرکت واگن سازی تهران ساخته می شوند البته این واگن ها برای هر خط به صورت ویژه ای طراحی شده اند لذا امیدواریم این شرکت در سالهای آتی بتواند وظیفه ساخت واگن های مترو کل کشور را برعهده گیرد.

حسینی با اشاره به خط مترو فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: مترو فرودگاه مهرآباد به عنوان یک پاره خط در راستای سرویس دهی به مسافران هوایی برا انتقال به داخل شهر به بهره برداری رسیده و نیازمند بررسی های کارشناسانه است لذا پس از انجام بررسی ها در صورت نیاز اقدام به توسعه این خط مترو با واگن های خاص می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در پایان در خصوص خط 6 و 7 مترو تهران اذعان داشت: مراحل حفاری دو خط 6 و 7 مترو تهران با تلاش شبانه روزی همکاران ما در حال انجام است و امیدواریم تا پایان این دوره مدیریت شهرداری تهران دو خط مذکور تجهیز و به بهره برداری رسد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: