جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 آبان 1395     
به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا صورت گرفت؛
میزبانی شهردار منطقه 9 از فرزندان شهدای مدافع حرم

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 9 میزبان فرزندان 3 خانواده شهید مدافع حرم بود و فاطمه کوثر 3 ساله و فاطمه زهرا 7 ساله فرزندان شهید مدواری ، محمدحسین 5 ساله و زینب یکساله فرزندان شهید ابراهیمی و علی اکبر 4ساله فرزند شهید الله کرم با مهندس محسنی دیدار کردند.

شهردار منطقه در این دیدار با فرزندان شهدای مدافع حرم گفتگو کرد و از طریق همراهان آنان جویای آخرین وضعیت تحصیلی و معیشتی شان شد.

مهندس محسنی در حاشیه این دیدار با اشاره به تکریم خانواده شهدا و به ویژه خانواده شهدای مدافع حرم گفت: در منطقه 9 شهید مدافع حرم داریم که جانشان را در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) فدا کرده اند و 8 شهید از این تعداد متاهل بودند و بچه های یک ساله تا 7 ساله دارند.

وی افزود: ما وظیفه داریم همیشه با خانواده شهدای مدافع حرم دیدار و ضمن دلجویی از آنان در حد بضاعت و توان خود به وضعیت شان رسیدگی کنیم.

شهردار منطقه 9 به مراسم چهل شب روضه در چهل بیت شهید نیز اشاره کرد و گفت: این مراسم معنوی از عاشورا تا اربعین حسینی در نظر گرفته شد که سعی کردیم با همراهی دیگر مسئولان منطقه در بیت شهدای مدافع حرم حضور یابیم و عزاداری سرور و سالار شهیدان را در منزل این شهدای گرانقدر انجام دهیم.

محسنی ادامه داد: براساس هماهنگی های صورت گرفته بعد از مراسم چهل شب روضه نیز مراسم پلاک کوبی منزل شهدای مدافع حرم برگزار شد.

وی اذعان داشت: بی شک فرهنگ جهاد و شهادت مسیر پیشرفت و سعادتمندی را برای ما هموار می کند و شهدای مدافع حرم جانشان را برای دفاع از اسلام ، اهل بیت (ع) و حفظ ایران و انقلاب اسلامی فدا کرده اند تا ما بتوانیم با امنیت و آرامش زندگی کنیم.

براساس این گزارش، شهردار منطقه 9 با همراهی دیگر معاونین و مدیران در مراسم معنوی چهل شب روضه در بیت شهدای مدافع حرم ، شهیدان مدواری ، ابراهیمی ، دهقان ، اعطایی و الله کرم حضور یافت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: