جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 آبان 1395     
توسط شهرداری منطقه 4؛
مرز چزابه به امکانات رفاهی تجهیز شد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از ایجاد تسهیلات رفاهی و  بهداشتی در مرز چزابه خبر داد و گفت: به منظور رفاه هرچه بیشتر زایران، شهرداری منطقه 4 با تجهیز امکانات رفاهی و بهداشتی در مرز چزابه آماده خدمت رسانی به زایران است.

حسین سیگارودی در ادامه گفت: جهت هرچه بهتر برگزار شدن مراسم معنوی اربعین حسینی و جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی، ایستگاه آتش نشانی در مرز چزابه احداث شد.

وی گفت: به منظور آمادگی در برابر هرگونه خطر احتمالی به خصوص خطر انفجار مین اسکان پزشکان در قرارگاه مین زدایی فراهم شده است.

سیگارودی تصریح کرد: برای جلوگیری از سرگردانی زائران، عملیات احداث محل اسکان موقت زایران به ظرفیت 2000 نفر در پایانه مرزی کشور عراق انجام شد.

وی افزود: از دیگر اقدامات انجام شده می توان به نصب داربست و چادر خارج از پایانه، خرید مایع دستشویی و پاک کننده ،  خرید پتو، خرید بالش و خرید موکت اشاره کرد.

معاون خدمات شهری منطقه در پایان گفت: استخدام نیروی خدمات شهری جهت رفت و روب، تعمیر و بازسازی سرویس های بهداشتی حدفاصل شهر اهواز تا شهر بستان ، رفت و روب و تامین مخازن مکانیزه بزرگ و کوچک جهت جمع آوری زباله  از دیگر اقدامات حوزه خدمات شهری منطقه 4 می باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: