جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 آبان 1395     
طی یک سال اخیر صورت گرفت؛
ثبت نام 300 خانواده نیازمند منطقه 9 در سامانه حامی

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 9 با اشاره به طرح ثبت نام و شناسایی خانواده های نیازمند در سامانه حامی گفت: با گذشت یکسال از اجرای این طرح، 300 خانواده نیازمند در سطح منطقه ثبت نام شده اند.

حمید محسنی با اعلام این خبر گفت: سامانه حامی برای جذب و حمایت از خانواده های بی بضاعت راه اندازی شده و از آبان سال گذشته آغاز بکار کرده است.

وی افزود: ثبت نام خانواده های نیازمند از سوی کارشناسان مرکز خدمات اجتماعی منطقه و خانه های خدمات اجتماعی در سراهای محله صورت گرفته و در حال حاضر 300 خانواده در این طرح ثبت نام شده اند.

شهردار منطقه 9 ادامه داد: سامانه حامی با همکاری دبیران شورایاری محلات، ائمه جماعت، مدیران سراهای محله برای شناسایی و کمک به خانواده های نیازمند در بخش های حمایت مالی، حمایت پزشکی و آموزشی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به رشد 80 درصدی آمار و تعداد ثبت نام شده ها در 6 ماهه دوم از آغاز طرح گفت: سامانه حامی توانسته در جذب خانواده های محروم به شکل مناسب و مطلوبی عمل کند.

محسنی ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح در منطقه، نیازمندان شناسایی و با کمک خیرین و موسسات خیریه برای توانمندسازی این خانواده ها اقدامات موثری انجام شود و در بین محله ها خانواده نیازمندی نباشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: