جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 آبان 1395     
پروژه احداث زیرگذر ضربعلی‌زاده سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه 16، نتیجه ارزیابی ستادی از فعالیت‌های معاونت فنی و عمرانی این منطقه را "عالی" توصیف کرد.

 

علیرضا جاوید که در نشست نظارت ستادی معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 16 سخن می‌گفت، با بیان آنکه طی یک دهه اخیر پروژه‌های اثرگذار متعددی در منطقه 16 تعریف و اجرا شده است، ابراز امیدواری کرد طرح‌های عمرانی در حال اجرای این منطقه تا پایان آذرماه سال جاری تکمیل و تحویل شهروندان شوند.

جاوید پروژه احداث زیرگذر و تونل شهید ضربعلی‌زاده را یکی از پروژه‌های فرامنطقه‌ای موثر در محدوده منطقه 16 دانست و با بیان آنکه اجرای این پروژه، عبور تونلی از تراز تحتانی خطوط راه آهن را به مجموعه تجارب و درس‌آموخته های پروژه احداث زیرگذر جوادیه افزوده است، ابراز امیدواری کرد طرح زیرگذر ضربعلی‌زاده در اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید تندگویان با بزرگراه‌های شهید نواب و بعثت که موجب ایجاد یکپارچگی دو بزرگراه شهید تندگویان و نواب می شود را از پروژه‌های مهم تعریف شده در منطقه 16 که کارکردهای فرامنطقه‌ای دارند، دانست و ابراز امیدواری کرد این پروژه پس از تصویب نهایی در مراجع ذی‌ربط، در فهرست پروژه‌های سال آتی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به گشایش زیرگذر جوادیه در فروردین ماه سال جاری، تکمیل دسترسی‌های عابرپیاده در این پروژه را ضرورتی پراهمیت خواند و بر لزوم پیگیری این موضوع و به سرانجام رساندن آن طی ماه‌های آتی تاکید کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به بازدید میدانی خود از پروژه‌ احداث مسجد امام حسن مجتبی(ع)، این طرح را یکی از بهترین طرح‌های احداث مساجد و توسعه فضاهای مذهبی در پایتخت دانست و معماری سنتی آن را به عنوان الگویی برای طراحی و اجرای پروژه‌های مشابه در سایر مناطق شهر تهران معرفی کرد. وی همچنین پروژه احداث بوستان ویژه بانوان و شهربانو را نیازی اساسی برای بانوان منطقه 16 دانست که می‌تواند پس از تکمیل، مورد استفاده بانوان ساکن در مناطق همجوار نیز قرار گیرد.

گفتنی است در این بازدید که علاوه بر مدیران ادارات کل، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، جمعی از مدیران معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 16 و دست‌اندرکاران اجرایی پروژه‌ها نیز حضور داشتند، در مورد مشکلات، موانع اجرایی و همچنین برنامه زمان‌بندی طرح‌ها بحث و تبادل نظر شد و تدابیری برای تسریع عملیات عمرانی آنها اتخاذ گردید. طی این بازدید پروژه‌های احداث زیرگذر شهید ضربعلی‌زاده، احداث مقبره شهید گمنام حوزه علمیه امیرالمومنین(ع)، مرمت و نوسازی ساختمان یاس بوستان بعثت، احداث ساختمان اداری ناحیه 1 و بهسازی محوطه بوستان شهربانو مورد پایش و ارزیابی میدانی قرار گرفتند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: