جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 آبان 1395     
به صدا درآمدن زنگ استکبارستیزی در مدارس منطقه 21

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، همزمان با 13 آبان -روز دانش آموز- زنگ استکبارستیزی در تمامی مدارس سطح منطقه به صدا درآمد.

مراسم نمادین نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدرسه امام حسین (ع) محله تهرانسر شرقی با حضور امیر جاوید پور معاون اجتماعی و فرهنگی و جمعی از مدیران شهری منطقه برگزار شد.

معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 21 در این باره گفت : دانش آموزان با تکیه بر ایمان و روحیه انقلابی خود درمیدان های ورزشی، علمی و قرآنی پیشتاز بوده اند که در حقیقت جلوه ای از مبارزه با استکبار است.

معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه با بیان اینکه دانش آموزان در برهه های زمانی مختلف اعم از روزهای نخست انقلاب، سال های دفاع مقدس و عرصه های سازندگی کشور نقشی درخشان داشته اند افزود: روحیه انقلابی و استکبارستیزی که دانش آموزان ایران اسلامی دارند برگرفته از حماسه عاشورا و قیام حضرت اباعبدالله بوده است و تا زمانی که مستکبران و ظالمان در دنیا و منطقه به ظلم و دخالت ادامه می دهند،این روحیه ی انقلابی و استکبارستیزی میان آحاد جامعه و علی الخصوص نوجوانان و جوانان آگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جریان خواهد داشت.

وی همچنین از برگزاری برنامه های فرهنگی در روز دانش آموز با هدف ارتقای آگاهی و شناخت در بین مردم نسبت به خیانت ها و جنایت های آمریکا، تبیین استکبار ستیزی به عنوان اصلی ترین ارزش انقلاب اسلامی، زمینه سازی و سازمان دهی حضور عظیم ملت بیدار و استکبار ستیز در این منطقه خبر داد. 

جاوید پور در پایان با بیان اینکه این برنامه ها با استفاده از ظرفیت های منطقه و تعامل و مشارکت ویژه با سرای محلات، مساجد، هیئت های مذهبی، بسیج، آموزش و پرورش و سایر نهادها برگزار شده است ، افزود: هویت بخشی سیمای بصری سطح منطقه با بهره مندی محتوایی از آموزه‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، اجرای برنامه های فرهنگی در مدارس سطح منطقه ، اجرای برنامه های فرهنگی با رویکرد استکبار ستیزی، ساماندهی و گردهمایی دانش آموزان منطقه در مراسم روز 13 آبان و تبیین چیستی استکبار و چرایی آن  و با تاکید بر روحیه استکبار ستیزی در بین جوانان و نوجوانان و برگزاری مسابقه عکس سراسری باعنوان مبارزه ادامه دارد، از جمله برنامه های مناسبتی اجرا شده در منطقه همزمان با 13آبان امسال بود .

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: