جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 آبان 1395     
عملیات خدمت‌رسانی سازمان مدیریت پسماند در کربلا و نجف آغاز شد

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، عملیات خدمات‌رسانی سازمان مدیریت پسماند به زائران عتبات عالیات در اربعین شهادت حضرت سالار شهیدان(ع) با رسیدن اولین گروه تجهیزات و نیروهای خدمات شهری به مرز مهران، آغاز شد.

جعفری مدیرعامل سازمان، خادمی آستان مقدس عتبات عالیات را افتخاری بزرگ و توفیقی ارزشمند عنوان کرد و گفت: امیدواریم به یاری خدا وظیفه خود را در خدمت‌رسانی به زائران در مراسم اربعین حسینی به نحو احسن انجام دهیم.

وی از عبور نخستین گروه پاکبانان و محموله 18دستگاه تریلر تجهیزات از مرز مهران در اواخر هفته گذشته خبر داد و افزود: در اولین نوبت، 600نفر از نیروهای خدمات شهری به مقصد کربلای معلا و نجف اشرف اعزام شدند، هم‌چنین 1400 مخزن 1100لیتری و 1400 مخزن 120 و 240 لیتری به همراه ماشین‌آلات سبک و سنگین مورد نياز رفت و روب هم‌چون جارو، بيل و فرغون عصر روز دهم آبان ماه سال جاری ارسال و در روزهای سیزدهم و چهاردهم همین ماه به نمایندگان سازمان مدیریت پسماند مستقر در آن‌جا تحویل داده شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند یا بیان این مطلب که با رسیدن تجهیزات به مرز مهران، عملیات انبارکردن، تقسیم‌بندی امکانات و آمادگی نیروهای انسانی برای پاکسازی و رفت‌وروب شهرهای نجف و کربلا آغاز شده، تصریح کرد: نظافت و پاکسازی معابر اصلی و فرعی اطراف حسینیه میثم تمار و محوطه حرم حضرت فاطمه الزهرا(س) نیز به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده از قبیل بهینه‌سازی فضاهای پیش‌بینی‌شده در شهرهای نجف، کربلا و محور میانیشان هم‌چنین استقرار و برپایی سوله‌های اسکان کارگری و تجهیز آن‌ها به امکانات لازم از قبیل وسایل گرم‌کننده، لوازم بهداشتی، موکت و پتو، تلاش داریم تا بهترین خدمات را به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین شهادت آن حضرت ارائه دهیم.

جعفری از اعزام گروه دوم نیروهای خدمات شهری به کشور عراق در روز بیست‌ویکم آبان ماه خبر داد و افزود: 1400تن از پاکبانان در سری دوم راهی شهرهای نجف و کربلا می‌شوند و سه روز پس از مراسم اربعین به کشور باز خواهند گشت.

وی در پایان با اشاره به این‌که سازمان مدیریت پسماند طی دو سال گذشته خدمات خوبی را به زائران سید الشهدا(ع) در مراسم اربعین حسینی ارائه داده است، اظهار داشت: امسال نیز در این زمینه با جدیت گام برخواهیم داشت و با تمهیدات صورت گرفته، امیدواریم تا همه عزاداران اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از وضعیت نظافت و پاکیزگی کربلای معلا و نجف اشرف در این مدت رضایت خاطر داشته باشند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: