جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 آبان 1395     
خدمات محیط زیستی به شهروندان منطقه17 تا پایان سال جاری افزایش می یابد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 17 از افزایش خدمات محیط زیستی به شهروندان تا پایان سال جاری و با سامندهی حریم ریلی راه آهن تهران تبریز خبر داد.

مهدی عباسی با اعلام این خبر افزود: با تغییرات به وجود آمده در حریم ریلی راه آهن تهران تبریز و دستور اکید شهردار محترم تهران مبنی بر ساماندهی این اراضی، مقرر شد که هرچه سریعتر توافق با شرکت راه آهن ج.ا.ا در دستور کار قرار گیرد. پس از این توافق مراحل ساماندهی این اراضی و ساخت فضای سبز آغاز می شود.

شهردار منطقه 17 با اشاره به نتایج نظارت ستادی دوره ای در این منطقه گفت: از برکات حضور مدیران ارشد شهری در این منطقه این بوده است که شهردار محترم تهران دستور دادند که تا پایان سال جاری اراضی راه آهن تهران تبریز تعیین تکلیف شود و این محوطه به عنوان فضای سبز تا فروردین ماه در اختیار شهروندان قرار گیرد. تا سرانه های مورد نظر افزایش یافته و خدمات زیست محیطی به شهروندان گسترش یابد.

وی اقدامات این چنینی را در جهت تامین رفاه شهروندان توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: به منظور تامین رفاه شهروندان منطقه تصمیم گرفتیم که در مدت زمانی که توافقات در مرحله اجرا ست، تعداد شش عدد برج نوری در نقاط کور حریم نصب شود تا روشنایی لازم را برای این محوطه تامین کند.

عباسی رفع کمبودهای موجود در سرانه های خدماتی را از نتایج اجرای این طرح دانست و تصریح کرد: با توجه به کمبود سرانه های خدماتی که در این منطقه احصا شد، طرحی برای ساماندهی این اراضی درنظر گرفته شد که در آن بیش از هشتاد درصد فضای موجود به عنوان فضای سبز در نظر گرفته شده که بتواند کمبود سرانه های شهروندی را تامین کند.بیست درصد باقیمانده هم برای فضاهای کالبدی و پایه خدماتی در فضای سبز طراحی شده تا بتواند نیازهای شهروندان این منطقه و ساکنین حریم ریلی را تامین کند و نوید تحول بسیار خوبی را در منطقه خواهد داد.

گفتنی ست راه آهن تهران تبریز از میان منطقه 17 عبور کرده و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده که با ساماندهی این حریم تا پایان سال جاری،بخش عمده ای از این کمبود سرانه فضای سبز رفع می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: