جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 آبان 1395     
استیضاح وزیرعلوم با 29امضادرحال بررسی است

استیضاح وزیر علوم با 29 امضا در حال بررسی استاکبر رنجبرزاده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: اخیراً نمایندگان استیضاح کننده وزیر علوم طرح استیضاح را با 29 امضا مجدداً مطرح کردند.
وی تصریح کرد: طرح استیضاح وزیر علوم به کمیسیون آموزش و تحقیقات برای بررسی ارجاع شده است.
رنجبرزاده گفت: اگر تا یکشنبه هفته آینده 23 آبان، تعداد امضاهای طرح استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به کمتر از 10 مورد نرسد موضوع در کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی خواهد شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پس از بررسی طرح استیضاح در کمیسیون مربوط، موضوع به هیئت رئیسه مجلس ارسال خواهد شد تا در مورد آن تصمیم گیری شود.
پیشتر طرح استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با 15 امضا به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شده بود اما به دلیل پس گرفته شدن 9 امضا، موضوع عملاً از دستور کار هیئت رئیسه خارج شد.
اخیراً با جمع آوری امضا، استیضاح وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری مجدداً مطرح شده است.
* بررسی طرح ساماندهی حقوق مدیران و مقامات در مجلس؛ هفته آینده 
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح ساماندهی حقوق مدیران و مقامات در جلسه علنی مجلس از هفته آینده خبر داد.
اکبر رنجبرزاده افزود: پیشتر چندین طرح درباره ساماندهی حقوق مدیران و مقامات در صحن علنی مجلس مطرح و موضوع برای بررسی و هماهنگی بیشتر به کمیسیون اصل نودم مجلس ارجاع شد .
وی تصریح کرد : کمیسیون اصل نودم  اخیراً ضمن ارائه گزارشی از دریافتی های مسئولان پیشنهاد داد طرح ساماندهی حقوق مدیران و مقامات نیز در مجلس مطرح شود.
رنجبرزاده گفت: پس از آن پیشنهاد کمیسیون اصل نودم توسط معاونت قوانین مجلس به صورت کارشناسی بررسی و برخی ایرادات جزئی برطرف شد.
وی اظهار داشت: هم اکنون طرح ساماندهی حقوق مدیران و مقامات در دستور کار مجلس قرار دارد و ان شاءالله هفته آینده با دستور هیئت رئیسه مجلس و در صورتی که طرح ها و لوایح اولویت دار دیگری نداشته باشیم در دستور کار جلسه علنی قرار خواهد گرفت .



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: