جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 آبان 1395     
دیدار شهردار تهران با خانواده شهیدان مذهب شناس و بیدقی

به گزارش گروه خبر اول سایت شهرداری نیوز: شهردار تهران با حضور در منزل شهیدان مذهب شناس و بیدقی با خانواده آنان دیدار و گفت و گو کرد.

محمد باقر قالیباف طی سخنانی در این دیدار پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی را به برکت مجاهدت و خون شهدا دانست و گفت: سنت های الهی پابرجا و لایتغیر هستند و به گونه ای است که همیشه شرایط به حدی سخت می شود تا صف مومنان و منافقان از یکدیگر جدا شود. به این ترتیب مشخص می شود که چه کسانی در سنت های الهی پابرجا هستند و چه کسانی حاضر نیستند بابت آن هزینه دهند.

وی تاکید کرد: رزق و روزی و  هدایت همه ما در دست خداوند است. بنابر این از خدا می خواهیم در هر عصر و نسلی، ما را به خودمان وانگذارد و توفیق داشته داشته باشیم تا تحت رهبری مقام معظم رهبری مسیر شهدا را ادامه دهیم.

شهردار تهران در ادامه با بیان اینکه انقلاب، بسیج و حکومت برای مستضعفان است و نباید آنها را فراموش کنیم، گفت: حزب اللهی ها امروز نیز کسانی هستند که کار مردم را به خوبی انجام می دهند تا بهانه به دست دشمنان ندهند. چرا که دشمنان تمامی تلاش خود را برای از پا درآوردن انقلاب به کار بسته اند. در این میان تنها راه مبارزه با دشمن، کار کردن است و در این راه باید به سنت های الهی وفادار باشیم.

در جریان این دیدار خانواده شهیدان مذهب شناس و بیدقی نیز به بیان خاطراتی از حضور فرزندان خود در دفاع مقدس و نحوه شهادت آنها پرداختند.

این گزارش حاکی  است، شهید حاج رضا مذهب شناس در سال 1363 در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمده است. وی دارای یک فرزند پسر و چهار دختر بوده است که علیرضا مذهب شناس، فرزند پسر این خانواده نیز در سال 1362 در منطقه عملیاتی مهران و در عملیات والفجر3 به شهادت رسیده است. شهید حاج رضا مذهب شناس به همراه فرزند خود شهید علیرضا مذهب شناس، هر دو از نیروهای بسیجی و داوطلب بوده اند.

شهید حسن بیدقی نیز به عنوان نیروی داوطلب بسیج از لشکر محمد رسول الله به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد و در هفدهم بهمن ماه سال 1361 در منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: