جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 آبان 1395     
ویژه برنامه ی کتابخوانی عاشورایی در سرای محلات منطقه 21

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برگزاری ویژه برنامه ی کتابخوانی عاشورایی در سرای محلات 13گانه این منطقه خبر داد.

امیر جاوید پور معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت : ویژه برنامه ی کتابخوانی عاشورایی در سرای محلات 13گانه این منطقه و با هدف آشنایی کودکان با ابعاد مختلف حماسه عظیم و تاریخ ساز عاشورا و تاثیرات آن بر جامعه اسلامی و نیز نقش حضرت زینب (س) در شناساندن و انتقال پیام و نهضت عاشورا و کربلا همزمان با آغاز ایام ماه صفر برگزار و تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت .

وی در ادامه ی تشریح این ویژه برنامه افزود : برپایی میزهای کتاب از دیگر بخش های این ویژه برنامه است که به مناسبت نزدیک شدن به اربعین حسینی با به نمایش گذاشتن کتب عاشورایی در برخی از سرای محلات و نیز مدارس سطح منطقه دایر خواهند شد .

جاوید پور در پایان با اشاره به اینکه در این ایام داستان خوانی عاشورایی ویژه کودکان نیز در خانه های کتاب سرای محلات برگزار می شود خاطرنشان کرد : با هدف تشویق و ایجاد حس رقابت در بین نوجوانان و جوانان تحت عنوان همین ویژه برنامه ها ؛ معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی عاشورایی به صورت روزانه در سرای محلات کرده است .

لازم به ذکر است در قالب همین ویژه برنامه ؛ مسابقاتی نیز در قالب عکس ، نقاشی ، داستان کوتاه ، شعر و کتابخوانی با همکاری مدارس و سرای محلات سطح منطقه 21 تا پایان ماه صفر در حال برگزاری است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: