جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 آبان 1395     
ورود موج جدید بارش ها ازغرب کشور

محمد اصغری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: نخستین مقصد موج جدید بارش ها ایلام و کرمانشاه بوده است که همین شرایط برای لرستان و شمال خوزستان پیش بینی می شود.
وی به اختلاف موج بارشی جدید و موج بارشی که هفته پیش میهمان کشورمان بود اشاره کرد و گفت: موج جدید سرعت کند و بارش های پیوسته دارد ولی شدت آن قابل توجه نخواهد بود.
اصغری خاطرنشان کرد: بارش های این موج از فردا در استان های همدان، مرکزی ، تهران، قم ، قزوین ، البرز، اصفهان ، چهارمحال و بختیاری، شمال کهگیلویه و بویر احمد و شمال فارس خواهد بود.
وی گفت: فعالیت این موج در شمال غرب کشور مثل استان های آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل اندک خواهد بود.
اصغری با اشاره به موج بارشی دیگری که از فردا و عرض های بالاتر عبور می کند گفت: این موج کرانه های دریای خزر را درگیر خود می کند و وزش باد آن نیز معقول پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: این موج از روز دوشنبه به شمال شرق کشور می رسد و خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان باید منتظر بارندگی باشند همچنین این بارش ها در سمنان، یزد، شمال کرمان پیش بینی می شود.
کارشناس هواشناسی امروز را تا چهارشنبه گرم ترین روز هفته عنوان کرد و گفت: روند کاهشی دما از فردا در بیشتر مناطق کشور پیش بینی می شود.
وی افزود: هسته بارندگی ها تا روز چهارشنبه در غرب سواحل دریای خزر خواهد بود و بعید است برحسب میلی متر ، بارندگی ها بالاتر از صد میلیمتر باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: