جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 آبان 1395     
پیشرفت 40 درصدی عملیات اجرایی پروژه احداث ادامه بلوار استاد معین

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از پیشرفت 40 درصدی عملیات اجرایی پروژه احداث ادامه بلوار استاد معین خبر داد.

مهندس قاسم مالدار با بیان آنکه عملیات جدول‌کاری و اجرای لایه‌های نهایی خاکریزی در 750 متر از طول مسیر یک کیلومتری ادامه بلوار استاد معین رو به اتمام است، یادآور شد: در مقطع 250 متری این پروژه که به تازگی تحویل پیمانکار شده است، مرحله خاکبرداری پایان یافته و عملیات خاکریزی در حال انجام است.

مهندس قاسم مالدار در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش‌های پروژه، از رو به اتمام بودن عملیات حفاری و بتن‌ریزی شمع‌های پل شمالی تقاطع ادامه بلوار استاد معین با ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) خبر داد و گفت: حفاری و بتن ریزی شمع‌های پل جنوبی این تقاطع نیز با سرعت مناسبی ادامه دارد.

گفتنی است بهره برداری از پروژه احداث ادامه بلوار استاد معین نه تنها از ترافیک سنگین معابر کم عرض منتهی به سه راه آذری می کاهد بلکه سبب روان سازی جریان عبور و مرور خودروها در میدان آزادی، خیابان آزادی و حتی بزرگراه آیت ا... سعیدی خواهد شد. اجرای این پروژه با توجه به نقش کمکی بلوار استاد معین در زمان احداث ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) و تامین مسیر انحراف ترافیک، در اولویت قرار گرفته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: