جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 آبان 1395     
نصب تابلوهای پارک ویژه معلولین در شمال تهران
معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه 3 از نصب تابلو پارک ویژه معلولین خبر داد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه  شهرداری نیوز، مهندس علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل ونقل وترافیک گفت : به منظور رفاه بیشتر شهروندان ومعلولین تعداد15 عدد تابلو پارک معلولین در خیابانهای شریعتی و ولیعصر نصب شده است و این عملیات در سایر معابر نیز ادامه دارد.

اسفراینی نژاد با اشاره به اینکه این تابلوها به منظور دسترسی آسان تر معلولان به فضاهای پارک خودرو در معابر سطح منطقه نصب می شود تصریح کرد: تنها خودروهای معلولان مجاز به پارک در این محل هستند و سایر خودروهایی که در این محل پارک شوند جریمه خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای ایجاد شهر دسترس پذیر برای معلولان اجرا می شود افزود: در حال حاضر بخش قابل توجهی از افراد جامعه را گروههای کم توان جسمی از جمله معلولان ، جانبازان ، سالمندان و کودکان تشکیل داده و درصد عمده ای از سفرهای پیاده شهری را به خود اختصاص می دهند که مناسب سازی معابر شهری مطابق با نیاز این قشر از برنامه های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری می باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 3 با اشاره به مشکلات تردد عابرین پیاده از جمله وجود موانع در پیاده رو ، نقاط نیازمند هم سطح سازی و عدم پیوستگی گذرگاههای عابر پیاده افزود: تامین ایمنی و سهولت تردد عابران در اولویت برنامه های این معاونت می باشد.

بدین منظور و در جهت فراهم آوردن زمینه سهولت در تردد معلولان و جانبازان ، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 پس از شناسایی نقاط فاقد پیوستگی و نیازمند هم سطح سازی اقدام به اصلاح گذرگاههای عرضی به لحاظ پیوستگی ، رفع انسداد در گذرگاه های عرضی، ساماندهی پیاده روها و هدایت عابرین پیاده در معابر منطقه کرد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: