جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 آبان 1395     
در منطقه 21 انجام شد؛
آموزش 1250 دانش آموز در قالب طرح " نسیم بهشت "

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه 21 از اجرای طرح تبلیغی-آموزشی "نسیم بهشت" در مدارس سطح این منطقه خبر داد .

امیر جاوید پور ، معاون امور فرهنگی و اجتماعی این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت : در راستای آشنایی دانش آموزان با خدمات مشاوره ای و اطلاع رسانی فرهنگی و دینی ، طرح تبلیغی-آموزشی "نسیم بهشت" با هدف اشاعه و تبلیغ اندیشه تابناک اسلام و تقویت روح عبودیت الهی در دانش آموزان ، تقویت مبانی اخلاقی در میان خانواده ها ، اطلاع رسانی در جهت تقویت آگاهی دانش آموزان از فرق انحرافی و پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی دانش آموزان در12 مدرسه منتخب در سطح منطقه 21 برگزار شد .

وی در این رابطه افزود : این طرح در مدارس غدیر ، شهید ایمانی ، مصطفوی ، عصمت ، محمد رسول الله (ص) ، بشارتی ، نور علم ، کدخدایی ، هاجر ،13 آبان و طلوع فجر در سه مقطع دبستان ، متوسطه اول و متوسطه دوم به مدت 10 جلسه دو ساعته در هر مدرسه به اجرا درآمد .

جاوید پور در پایان خاطر نشان کرد : در طرح تبلیغی-آموزشی "نسیم بهشت" ؛ چهار روحانی در هر مدرسه به مدت ده روز حضور پیدا کردند و ضمن آموزش های فرهنگی و دینی ، مسابقات آموزشی و فرهنگی نیز در میان دانش آموزان برگزار شد .

لازم به ذکر است به همت اداره آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 ، 1250 دانش آموز در طرح تبلیغی-آموزشی "نسیم بهشت" در سطح مدارس منتخب این منطقه آموزش دیدند و این آموزش ها به صورت ماهانه ادامه دارد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: