جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 آبان 1395     
بیماری سرطان بازیگرمعروف دروغ ازآب درآمد!

 خبرآنلاین: داگلاس چندی پیش در جریان گفت‌وگو درباره فیلم «شبح و ظلمت» در لندن گفته بود که وال کیلمر به سرطان دهان مبتلا است و حال چندان خوبی ندارد.
کیلمر در این رابطه در فیسبوک نوشت:‌ «من مایکل داگلاس را دوست دارم اما به او خبر نادرست داده‌اند.» این بازیگر ۵۶ ساله در ادامه آورده است:‌ «آخرین بار دو سال پیش که می‌خواستم پزشکی برای ناراحتی گلویم پیدا کنم با داگلاس صحبت کردم تا مرا راهنمایی کند. پس از آن گروهی از پزشکان دانشگاه یو‌سی‌ال‌ای را برگزیدم. در هر حال من به هیچ‌وجه سرطان ندارم.»
بازیگر «مخمصه»، «سنگ قبر»‌ و «بتمن برای همیشه» از پیروان فرقه کریستین ساینس است و گفته می‌شود به دلیل باورهای خود علاقه‌ چندانی به ادامه درمان بیماری با استفاده از شیوه‌های مرسوم پزشکی ندارد. بسیاری از پیروان این فرقه بر این باورند که بیماری را می‌توان با دعا درمان کرد.
این بازیگر در نوشته فیسبوکی خود درباره منشاء خبر ابتلایش به بیماری سرطان نیز توضیح داد. او در این رابطه نوشت: «مطبوعاتی که برای درستی و حقیقت احترامی قائل نیستند، سرمنشاء انتشار خبر بیماری من هستند. برخی هوادارانم نیز سکوت مرا نشانی از بی‌اعتنایی به سلامتی تعبیر می کنند چرا که من به نیروی دعا و عشق باور دارم.»
او مایکل داگلاس را دوست وفادار خواند و افزود: «اطمینان دارم او از این کار هیچ منظور بدی نداشته است.» کیلمر سال گذشته نیز در فیسبوک به هوادارانش اطمینان داده بود که مبتلا به سرطان نیست.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: