جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 13 آبان 1395     
دربازديد میدانی شهردار منطقه 8 از پروژه هاي در حال احداث عنوان کرد:
پیشرفت پروژه های عمرانی منطقه 8 قابل قبول است

شهردار منطقه 8 به همراه جمعی از معاونان و مدیران از پروژه هاي در حال احداث اين منطقه در سطح نواحي 3 گانه بازديد کرد.

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، دراين بازديد 3 ساعته که بهمن نوری شهردارمنطقه ، معاونان حمل و نقل ترافیک ، فنی و عمران ،خدمات شهری ، زیباسازی ، شهرداران نواحي مربوطه و جمعي از مديران شهري نيز حضور داشتند ، شهردار منطقه ضمن بررسي روند اجراي پروژه هاي در حال احداث ( تقاطع غیر همسطح امام علی (ع)- جانبازان ، سکوی هزار نفری مجموعه ورزشی دیهیم ) دستورات لازم به منظور تسريع در اجراي اين پروژه ها را با رعايت اصول قوانین عمرانی و شهرسازی را صادر کرد.

شهردار منطقه در این بازدید ها گفت: پروژه تقاطع غیر همسطح امام علی (ع)- جانبازان با توجه به اینکه نقش محوری در کاهش بار ترافیکی خیابان جانبازان و امام علی (ع) از نظر کیفی کارکرد بسیار خوبی دارد این موضوع در حالی است که این پروژه 83 درصد پیشرفت داشته است و اکنون در مرحله خاک ریزی ، جدول کاری ، آسفالت ریزی ، نصب تابلو و روشنایی قرار دارد.

وی اضافه کرد:با توجه به این که خروجی بزرگراه امام علی (ع) به خیابان جانبازان به عنوان گلوگاه ورودی به مرکز شهر محسوب می شود با تکمیل این پروژه عمرانی ما دیگر نه تنها شاهد ترافیک نخواهیم بود بلکه درصد قابل توجهی از تصادفات در این محدودعه کاهش می یابد.

وی در خصوص پروژه سکوی هزار نفری مجموعه ورزشی دیهیم  افزود:«این پروژه وارد فاز سوم خود در مرحله ایجاد سقف رختکن بازیکنان شده است. این در حالی است که با بهره برداری از سکوی تماشاگران باشگاه دیهیم زمین خاکی این مجموعه به زمین چمن تغییر خواهد یافت.

بهمن نوری در جلسه با مدیر این مجموعه با اشاره به پتانسیل این مجموعه در جذب جوانان اضافه کرد:با بهره برداری از این مجموعه که قرار است بزودی در سال جاری تکمیل شود در این نقطه از منطقه شاهد افزایش فعالیت های ورزشی و آموزشی خواهیم بود که نقش محوری در استعدادیابی قشر جوان محلات محروم منطقه دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: