جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 مهر 1393     
سرمایه گذاری 965 میلیون دلاری دولت لندن برای بزرگراه دوچرخه ها

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، یک مسیر دوچرخه سواری جدید در لندن به دوچرخه سواران اجازه می دهد روی رودخانه تیمز حرکت کنند.

این مسیر عرشه مانند روی تیمز که توسط کنسرسیوم River Cycleway ساخته می شود یک راه مخصوص دوچرخه در کنار رودخانه خواهد بود که یک مسیر آرامش بخش را برای دوچرخه سواران فراهم می سازد. این مسیر شناور که توسط آنا هیل طراحی و دیوید نیکسون آرشیتکت ساخته شده طول 12 کیلومتر از لندن به بانک جنوبی تیمز خواهد داشت.

مجموعه آرشیتکت ها، طراحان و مهندسان در کنسرسیوم River Cycleway در پی راهی برای کاهش ترافیک و آلودگی شهر لندن بودند. یکی از ایده های آن ها ساخت جاده مخصوص دوچرخه و بدون خودرو در این شهر است که نه تنها دوچرخه سواران را از ترافیک وقت تلف کن دور می کند بلکه زمان رفت و آمد را نیز به طرز قابل توجهی کاهش می دهد. مسیری مستقیم تر از شرق به غرب مسافران بیش تری را به استفاده از دوچرخه برای رفتن به محل کار ترغیب می کند.

از آنجا که رودخانه تیمز مستقیما Battersea در غرب را به Canary Wharf در شرق متصل می کند ساخت مسیر دوچرخه سواری در کنار آن راه رفت و آمد ایده آلی خواهد بود.

اگرچه این برنامه ایده آل به نظر می رسد اما هزینه بالایی معادل 965 میلیون دلار خواهد داشت که به گفته کنسرسیوم River Cycleway از سرمایه گذاران خصوصی تامین خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: