جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 مهر 1393     
رشد استفاده از حمل و نقل عمومی در ایالات متحده

به گزارش گروه بین الملل شهردای نیوز، بر اساس گزارش منتشر شده توسط American Public Transportation Association (APTA)، در سه ماهه دوم سال 2014 بیش از 2.7 بیلیون جابه جایی با سیستم حمل و نقل عمومی ایالات متحده انجام شده است.

این میزان در مقایسه با همین دوره در سال گذشته 1.1 درصد رشد داشته که نشان می دهد 30 میلیون سفر بیش تر با این سیستم انجام شده است. مسافران حمل و نقل عمومی از کیلومترهای طی شده توسط خودروهای شهری پیشی گرفته اند که در این سه ماهه 0.97 درصد رشد داشته است.

رئیس و مدیرعامل APTA،Michael Melaniphy  با بیان این که در پنج ماه اخیر از هشت ماه گذشته سال، مسافران حمل و نقل عمومی ایالات متحده افزایش یافته اند اظهار داشت: "تعداد مسافران حمل و نقل عمومی در سطح کشور رو به افزایش است که نشان می دهد سرمایه گذاری دولت فدرال برای حمل و نقل عمومی مثمر ثمر بوده است."

وی اظهار داشت: "برخی سیستم های حمل و نقل عمومی مسافران قابل توجهی دارند و حتی با افزایش تعداد مسافر مواجه شده اند. همین امر نشان می دهد که اگر آپشن های حمل و نقل عمومی با خدمات جدید گسترش یابد مردم بیش تری استفاده از حمل و نقل عمومی را انتخاب می کنند."

افزایش تعداد مسافران در این بخش دلایل متعددی داشته که شامل قیمت بالای سوخت و احیای اقتصاد بومی است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: