جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 آبان 1395     
انهدام 40 باند مواد مخدر در تهران

سلامت نیوز:رئیس پلیس تهران گفت: در هفت ماهه گذشته 40 باند بزرگ قاچاق و توزیع مواد مخدر شناسایی و منهدم شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،سردار حسین ساجدی نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به عملیات های مستمر پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت و برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در محدوده شهر تهران،گفت: طی عملیات های انجام شده از سوی ماموران پلیس پایتخت از ابتدای سال تا کنون 40 باند قاچاق مواد مخدر منهدم و اعضای آن دستگیر شده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به خبر فوق افزود: با تلاش های صورت گرفته در این خصوص 448 قاچاقچی و قریب به 3 هزار خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر به زندان معرفی شده اند و 13 تن و 500کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی همچنین به روند رو به رشد جمع آوری معتادین متجاهر زن و مرد طی 8 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهر تهران اشاره کرد و گفت: پس از بررسی های پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران؛با اجرای 193 مرحله طرح دستگیری خرده فروشان و جمع آوری معتادین متجاهر؛ تعداد 8 هزار و 600 نفر دستگیر و 11 هزار و 385 معتاد متجاهر زن و مرد جمع آوری و به کمپ های بازپروری طرف قرارداد با شهرداری تهران منتقل شده اند.

سردار ساجدی نیا، تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده از سوی شهرداری تهران مقرر شده است که این افراد جمع آوری شده پس از طی دوره درمان و بازپروری به جامعه برگردانده شوند.

وی با اشاره به رشد 28 درصدی روند دستگیری خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل،افزود: میزان کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز 21 درصد افزایش داشته است که این مساله خود نشان از تلاش شبانه روزی پلیس پایتخت در راستای پاسخگویی به یکی از مهمترین دغدغه های شهروندان تهرانی می باشد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به این موضوع که پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از ابتدای سالجاری تاکنون با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های همجوار؛ 80 سوداگر مرگی که از اعضاء و سرشاخه های اصلی قاچاق مواد مخدر در کشور بودند را دستگیر کرده است، اظهار داشت: در این عملیات های مشترک نیز 2 هزار و 933 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان کشف شده است.

رئیس پلیس پایتخت در پایان با اشاره به اینکه پلیس تهران بزرگ به صورت شبانه روزی تمام تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت شهروندان و جامعه بکار بسته اند،در خصوص همکاری شهروندان با مجموعه پلیس خاطرنشان کرد: تلفن 110 در طول شبانه روز همراه مردم بوده و پل ارتباطی شهروندان با نیروی انتظامی است، از خانواده های تهرانی درخواست می شود هرگونه موارد مشکوک و ضروری را به این مركز اعلام كنند تا پلیس در كمترین زمان ممكن ضمن حضور به موقع در محل حادثه بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: