جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 آبان 1395     
استان های ایلام و خوزستان خط مقدم برنامه ها و طرح های ترافیکی نیروی انتظامی هستند

به گزارش حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، ، رئیس پلیس راهور ناجا گفت: نیروی انتظامی در بعد ترافیکی و انتظامی برای ورود و خروج زائرین اربعین حسینی به کشور در مرز مهران، شلمچه و چذابه برنامه های ویژه ای در نظر دارد.

سردار تقی مهری در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود: دو استان ایلام و خوزستان که پذیرای زائرین اربعین حسینی هستند به عنوان خط مقدم برنامه ها و طرح های ترافیکی مد نظر نیروی انتظامی هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه استان های کرمانشاه، همدان، مرکزی و لرستان در مسیر تردد زائرین قرار دارند، تصریح کرد: بیش از یک هزار و 200 نفر نیروی کمکی برای تقویت برقراری نظم و امنیت در رفت و آمد زائرین در امور ترافیکی پیش بینی شده البته ممکن است در چند استان مذکور بیش از 500 تیم خودرویی و موتوری برای کنترل تردد زائرین مستقر شوند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته هماهنگی اجرای ویژه طرح ترافیک اربعین با هماهنگی کلیه دستگاه های خدماتی و امدادی اعم از سازمان راهداری، اورژانس، هلال احمر، وزارت کشور و ستاد مرکزی اربعین در روز گذشته تصمیم به اعمال محدودیت تردد خودروهای سنگین از یک هفته قبل و یک هفته بعد از ایام اربعین در محورهای مرزی استان ایلام و خوزستان گرفت البته حاملین مواد فاسد شدنی و سوختی از این ممنوعیت مستثنی هستند.

وی در ادامه این گفتگو اظهار داشت: برطبق هماهنگی های اولیه قرار است از 20 آبان ماه تیم ها و واحدهای اجرایی امدادی و خدماتی مستقر در مسیرهای تردد زائرین به صورت میدانی کنترل بر مسیرها را برعهده داشته باشند.

سردار مهری با اشاره به ایجاد پایانه برکت اذعان داشت: ایجاد پایانه برکت در مسیر مهران و پایانه مرزی اقدامی جدید و مفید برای استقرار اتوبوس های برون شهری جهت جابجایی زائرین است.

رئیس پلیس راهور ناجا در پایان با بیان اینکه ایمن سازی مسیر تردد زائرین در سال جاری به نسبت سال گذشته با برنامه ریزی های دقیق تری انجام شده است، عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری همایش بزرگ اربعین حسینی در کربلای معلی شاهد اقتدار مسلمانان در جهان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: