جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 11 آبان 1395     
برنامه هاي مترو تهران در روز 13 آبان

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی شهری شهرداری نیوز، قائم مقام مدير عامل شركت بهره برداري مترو تهران از ارائه خدمات مختلف به شركت كنندگان راهپيمايي روز 13 آبان خبر داد.

مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه، مهندس علي عبدالله پور ضمن گراميداشت روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت:‌ شركت بهره برداري مترو تهران در اين روز آماده ارائه بهترين خدمات به شركت كنندگان در راهپيمايي است و بدين منظور تردد مسافران در ايستگاه ها به صورت لحظه اي رصد و در صورت نياز قطارهاي فوق العاده اعزام خواهد شد.

وي با بيان اينكه ايستگاه طالقاني در خط يك مترو تهران تا ساعت 10 صبح فعال است افزود: با آغاز مراسم راهپيمايي روز 13 آبان ماه ورودي ايستگاه طالقاني به منظور برقراري نظم بيشتر بسته خواهد شد تا مراسم به صورت ويژه و با حضور مردم و دانش آموزان برگزار شود.

عبدالله پور با بيان اينكه پذيرش مسافر در ايستگاه طالقاني با پايان مراسم از سر گرفته مي شود تصريح كرد: در اين ساعات مردم مي توانند از ايستگاه هاي قبل و بعد از ايستگاه طالقاني براي رسيدن به مراسم استفاده كنند.

وي در ادامه به برنامه هاي فرهنگي مترو به مناسبت 13 آبان اشاره كرد و گفت: فضا سازي هاي متناسب با روز ملي مبارزه با استكبار جهاني در ايستگاه هاي مترو انجام شده و تبليغات و اطلاع رساني هايي هم در خصوص مراسم ١٣آبان در داخل واگن ها صورت مي گيرد.

قائم مقام مدير عامل شركت بهره برداري مترو تهران افزود: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، ویژه برنامه‌هایی در ایستگاه‌های مترو اجرا می‌شود که از آن جمله می‌توان به اجرای زنده گروه هاي سرود انقلابي دانش آموزان در ايستگاه هاي اصلي و پردد مترو اشاره کرد.

وي گفت: در ايستگاه مترو طالقاني نيز گروه مردان نقره اي با موضوع انقلاب اسلامي برنامه اجرا خواهند كرد.

عبدالله پور همچنين عنوان كرد: در اين ايام نمايشگاه هاي عكس با عناوين امريكا در كلام امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري و معترضين به سياست هاي امريكايي در ايستگاه هاي منتخب برگزار مي شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: