جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 11 آبان 1395     
جزئیات بیشتر ازمرگ روانپزشک همدانی

خبر آنلاین: در ساعت 7/30صبح روز پنجشنبه گذشته به پلیس اطلاع داده شد که پزشک مشهوری در خیابان رکنی خود را حلق آویز و به زندگی خود پایان داده است.

این مرد 52 ساله که پزشک و فوق تخصص اعصاب و روان بوده خود را در خانه مادرش حلق آویز کرده بودو جسد وی نیز توسط مادرش مشاهده و از پلیس و اورژانس درخواست کمک شده بود.

سرهنگ پژمان قویمی، فرمانده انتظامی شهرستان همدان  جزئیات بیشتری از چهار نفری که در یک روز اقدام به خودکشی کرده بودند را در اختیار خبر آنلاین قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: آخر هفته گذشته 4 مورد خودکشی در همدان اتفاق افتاد که یک نفر از آنها با حضور به موقع بستگانش از مرگ حتمی نجات یافت.

سرهنگ قویمی افزود: نخستین خودکشی روز چهارشنبه گذشته ساعت 12:30 دقیقه ظهر از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع داده شد که در بررسی انجام شده توسط مأموران کلانتری 14 مشخص شد خانمی 28 ساله به دلیل نامعلومی اقدام به خودکشی به صورت حلق‌آویز کرده که بستگان وی سریعاً متوجه موضوع شده و با انتقال این فرد به مراکز درمانی از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

وی ادامه داد: تنها نیم ساعت بعد، دومین خودکشی به پلیس اطلاع داده شد و مأموران انتظامی با حضور در منزلی واقع در بلوار زینبیه با جسد زنی 47 ساله در حالی روبه‌رو شدند که از میله بارفیکس اتاقش حلق‌آویز شده بود.

رئیس پلیس همدان در خصوص سومین خودکشی نیز گفت: در ساعت 2 بامداد روز پنجشنبه گذشته مردی 63 ساله در خیابان امیرکبیر شهر مریانج از درخت داخل حیاط منزل، خود را حلق آویز کرد و وقتی که خانواده وی با تأخیرش مواجه شدند جسد او را به صورت حلق‌آویزی پیدا کردند.

وی یادآور شد: چهارمین خودکشی نیز مربوط به پزشک همدانی بود که در ساعت 7:30 روز پنجشنبه به پلیس گزارش شد، علت اصلی این خودکشی ها در دست بررسی است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: