جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 آبان 1395     
دروغ‌های جدید هیلاری کلینتون

خبرگزاری فارس: «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات‌ها برای حفظ کرسی ریاست‌جمهوری آمریکا در این حزب، پس از افشای موارد جدید نقض قوانین امنیتی با ارسال ایمیل از یک سرور غیرمطمئن و ازسرگیری بررسی پرونده‌اش توسط اف‌بی‌آی، با دروغ‌گویی، مخمصه دیگری برای خود ساخت.
 
روز جمعه بود که اف‌بی‌آی از کشف موارد جدید استفاده از ایمیل غیردولتی توسط هیلاری در دوره وزارت خارجه و ازسرگیری بررسی پرونده تخلفات وی خبر داد و بلافاصله، ستاد انتخاباتی وی بیانیه‌هایی صادر کرد که حالا خود مقامات ستادش اعتراف کرده‌اند که مبتنی بر حقیقت نبوده است.
 
جمعه شب، خود هیلاری کلینتون و «جان پودستا» دبیرکل ستاد انتخاباتی‌اش بیانیه‌ای صادر و اف‌بی‌آی را به سیاسی‌بازی و ارسال نامه اتهامات جدید کلینتون برای 8 عضو ارشد جمهوری‌خواهان متهم کرد؛ این از نظر نامزد دموکرات‌ها، اقدامی جناحی برای ضربه زدن به محبوبیت کلینتون بود.
 
حالا اما مشخص شده که اف‌بی‌آی نامه را برای 8 کنگره‌نشین برجسته دموکرات یعنی 8 هم‌حزب هیلاری کلینتون هم صادر کرده و در حقیقت، هیلاری برای ایجاد جو روانی در شب برملا شدن اتهام جدیدش، به اف‌بی‌آی اتهامی بی‌اساس زده است.
 
همان شب هیلاری کلینتون در جمع هواداران خود گفت: «اگر آنها می‌خواهند این نوع نامه‌ها را فقط برای اعضای جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان بفرستند، بدانند که حقایقی که ادعا می‌کنند در اختیار دارند، باید با همه مردم آمریکا به اشتراک گذاشته شود.»
 
امروز اما «رابی موک» مدیر ستاد انتخاباتی در یکی از برنامه‌های هفتگی شبکه فاکس‌نیوز حاضر شد و روایتی متفاوت از این داستان ارائه داد.
 
موک ادعا کرد که هیلاری کلینتون و پودستا فقط صفحه اول از نامه 2 صفحه‌ای اف‌بی‌آی را در اختیار داشته‌اند و به همین دلیل نتوانسته‌اند از فهرست کامل گیرندگان آن اطلاع یابند.
 
مجری برنامه اما گفت که چند ساعت پیش از رسانه‌ای شدن اتهامات جدید هیلاری کلینتون، هر 2 صفحه نامه اف‌بی‌آی، در اختیار ستاد انتخاباتی وی بوده است؛ موک نتوانست این ادعای مجری را رد کند.
 
دروغگو بودن هیلاری کلینتون، یکی از ادعاهایی است که رقیب سرسختش ترامپ بارها بر آن دست گذاشته است؛ رفتار ریاکارانه کلینتون در زمان حمله به سفارت آمریکا در لیبی، یکی از حساس‌ترین موارد در این میان است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: