جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 آبان 1395     
مديرکل ارزشيابي و کارگزيني مديران تاکید کرد :
اجراي دقيق بخشنامه " ممنوعيت جابجايي مديران "

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، مديرکل ارزشيابي و کارگزيني مديران بااشاره به بخشنامه ابلاغي از سوي  شهردار محترم تهران مبني بر  ممنوعيت جابجايي مديران، بر ضرورت حرکت در مسير شايسته سالاري و شايسته گزيني و ثبات مديريت تاکيد نمود.

حجت الاسلام و المسلمين دکتر جعفرپور ضمن تاکيد بر لزوم رعايت دقيق بخشنامه ابلاغي اخير شهردار محترم تهران مبني بر ممنوعيت جابجايي مديران اين موضوع را در راستاي حرکت در مسير شايسته سالاري و تثبيت مديريتي که همواره مورد تاکيد مديريت ارشد شهري ميباشد دانست.وي همچنين با برشمردن اهداف و رويکردهاي اصلي  اين اداره کل در جهت ارتقاء و اثربخشي بيش از پيش عملکرد مديران بر ضرورت  اجراي دقيق تدابير شهردار محترم تهران و تلاش همراستاي معاونتهاي شناسايي و ارزشيابي براي نهادينه کردن فرآيند شايسته گزيني و شايسته سالاري و اهتمام به شاخصهاي مديريت جهادي در راه خدمت موثر و کارآمد مديران به شهروندان عزيز تهراني  تاکيد نمود .

ايشان در تبيين نقشه راه اداره کل ارزشيابي و کارگزيني مديران براي انجام وظيفه بهتر در خدمت به مديران و سازمان شهرداري سه اصل اساسي " آگاهي " ، اعتماد " و " مشارکت " را به عنوان لازمه هاي تعامل بين اين اداره کل با معاونت ها ، مناطق ، سازمانها و شرکتهاي وابسته شهرداري تهران برشمردند و بيان داشتند اگر اين سه اصل در تمامي زواياي اقدامات انجام شده توسط اين مجموعه حاکم باشد حتما خروجي کار ، خروجي مناسب تر و کاملتري براي حرکت سازمان به سمت رشد و تعالي خواهد بود .

گفتني است در بخشي از اين بخشنامه ابلاغيآمده  است ،جابجايي مديران در پست‌هاي مشمول دستورالعمل يادشده صرفاً با ارسال پيشنهاد پست، فرآيند انتصاب  وتاييد كميسيون انتصابات صورت پذيرد. همچنين بركناري مديران منتصب و معرفي جايگزين به عنوان سرپرست، فقط در صورت ضرورت، صرفا با هماهنگي و اخذ مجوز كتبي از اداره كل ارزشيابي و كارگزيني مديران ممكن خواهد بود. بديهي است هرگونه جابجايي خارج از رويه مذكور فاقد وجاهت قانوني بوده و كان‌لم‌يكن تلقي مي‌شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: