جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 آبان 1395     
تشکری هاشمی در نظارت دوره ای منطقه 17
دستورالعمل هدایت و ارتقای تحصیلی کارکنان تدوین می شود

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در نظارت دوره ای شهرداری منطقه 17 که به منظور بررسي مسائل و مشكلات اين منطقه جنوبي شهر و با حضور مديران ارشد اين معاونت برگزار شده بود، بر برنامه ریزی و استقرار صحیح و متناسب علمی نیروهای صف و ستاد در مناطقه 22 گانه تاکید کرد .

سید جعفر تشکری هاشمی ضرورت تدوین دستورالعمل هدایت و ارتقای تحصیلی کارکنان را یادآور شد و گفت : ادامه تحصیل همکاران باید متناسب با شغل و وظیفه ایی باشد که بر عهده دارند تا با دانش بیشتر و تخصص بالاتر وظایف محوله را با موفقیت انجام دهند .

معاون شهردار تهران با اشاره به اهمیت راهبرد ارزشیابی عملکرد در افزایش انگیزه کار و خدمت افزود : بکارگیری شیوه های انگیزشی باید بیانگر ارتقا بهره وری در سامان باشند

وی در ادامه با بیان اینکه کاهش اجباری نیروهای انسانی در شهرداری تهران ممنوع است گفت : تعبیر نادرستی از ابلاغیه ساماندهی کارکنان و تعدیل نیرو بیان شده است، این که باید سالانه 4 درصد از نیروی انسانی شهرداری تهران کاسته شود ،با بازنشستگی ها بر اساس سابقه خدمت و یا بازنشستگی داوطلبانه و انگیزشی و موارد مشابه محقق  می شود .

تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه معاونت توسعه منابع انسانی باید کارامدترین پایگاه برای پیگیری مشکلات و موضوعات همکاران باشد ، از معاونان توسعه منابع انسانی مناطق ، سازمان ها و شرکت های خواست مشکلات و نیازهای کارکنان را بررسی و شناسایی کرده و برای حل آن ها ، پیشنهادات مناسب را ارایه و پیگیری لازم را انجام دهند ، به وجود آوردن محیط کاری مناسب، بهبـود روابط انسانی در محیط کار، کم کردن استرسها و ارزش‌گذاری برای فکرها از شیوه‌هایی است که مدیریت باید اعمــال کند.

وی بر فرهنگ سازی تکریم کارکنان تاکید کرد و گفت : نیروی انسانی و كاركنان مهم‌ترين دارايي یک سازمان به حساب مي‌آيند و موفقيت سازمان در گرو اعمال مديريتي اثربخش بر آنهاست.

معاون شهردار تهران تصریح کرد : نیروی انسانی کارآمد در یک سازمان جزو سرمایه‌های ارزشمند به شمار می‌آید. ایجاد انگیزه‌های کاری و بروز خلاقیت و نوآوری به شیـوه مدیریت بستگی دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: