جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 آبان 1395     
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو خبر داد :
انسجام خدمات شهری منطقه دو در اجرای طرح «آسمان آبی زمین پاک»

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو گفت: شهرداری منطقه دو به‌طور منسجم و با تمامی امکانات، تجهیزات و نیروهای اجرایی اداره خدمات شهری با انجام عملیات رفت وروب و نظافت شهری به اجرای مستمرطرح «آسمان آبی- زمین پاک » می‌رود.

عباس صمدیان با اعلام این خبر گفت : شهرداری منطقه دو به ‌منظور ارتقاء کمی و کیفی خدمات شهری و‌ ایجاد چهره‌ای مطلوب و شاد از سیمای شهر آماده ارائه خدمات به مردم است.

وی به تلاش برای تلطیف سیمای بصری منطقه دو تاکید کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح، نظافت خیابان‌ها و معابر و رفت و روب بیش از یازده میلیون مترمربع در سطح منطقه از جمله ارائه خدمات اداره خدمات شهری منطقه است.

صمدیان با تاکید بر لزوم همکاری شهروندان با شهرداری منطقه دو برای اجرایی شدن هر چه بهتر و بیشتر طرح « آسمان آبی-زمین پاک » یادآور شد : بحث نظافت شهری تنها مختص به مجموعه شهرداری منطقه نیست، بلکه همکاری و همراهی جدی شهروندان و شورایاران محلات 21گانه سطح منطقه لازمه اصلی اجرای این طرح خواهد بود. فرهنگسازی در جهت داشتن منطقه ای آباد و تمیز یکی از مقوله های مهمی است که در این زمینه باید انجام شود و عدم همکاری شهروندان در این راه باعث بوجود آمدن مشکلاتی می شود که در نهایت گریبانگر خود شهروندان می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: