جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 آبان 1395     
شهردار منطقه 12 در گفت و گو با شهرنوشت اعلام کرد:
توزیع شیر، میوه و خرما در بین دانش آموزان ابتدایی محله هرندی

به گزارش شهردار منطقه 12 از توزیع میان وعده سالم شیر، میوه و خرما برای دانش آموزان مقطع ابتدایی در مدارس محله هرندی خبر داد.

عابد ملکی پیرو طراحی و اجرای طرح ارتقای کیفیت زندگی در بافت تاریخی شهر تهران با بیان اینکه برنامه ریزی برای محله هرندی بعد از حدود یک سال و نیم مطالعات انجام شده، گفت: طی ماه های گذشته در این محله برنامه های مختلفی در حوزه های فرهنگی، ورزشی، بانوان و سلامت طراحی و اجرایی شده است.

شهردار منطقه12 با توجه به شرایط مالی و محرومیت برخی خانواده ها در محله هرندی ادامه داد: توزیع میان وعده سالم شامل شیر، میوه و خرما برای دانش آموزان مقطع ابتدایی در سطح مدارس محل انجام می شود. همچنین برگزاری برنامه های آموزشی در قالب کلاس، کارگاه و ارایه خدمات مشاوره خانواده از دیگر برنامه هایی است که در راستای ارتقای سطح کیفیت زندگی مردم در این منطقه انجام می شود.

وی با اشاره به طرح سلامت معنوی و حضور روحانیون در محله نیز بیان کرد: در ادامه بحث سلامت جسمی بحث سلامت معنوی نیز در دستور کار قرار گرفته و بسته های حمایتی در این خصوص توزیع شد. به دنبال اجرای این برنامه ها و به دنبال ایجاد زیرساخت برای خدمات رسانی مناسب در حوزه بهداشت و درمان برای شهروندان محله هرندی ویژه برنامه هایی درنظر گرفته شده که به طور مستمر انجام می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: