جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 5 آبان 1395     
تکمیل دو فاز ابتدایی پروژه توسعه جاده Rawdat Rashed در قطر

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان امور عمومی قطر از تکمیل دو فاز ابتدایی پروژه توسعه جاده Rawdat Rashed خبر داده که هدف آن ایجاد ارتباط ایمن و ضروری بین جاده سلوی و بزرگراه دخان است.

این پروژه هزینه ای 107 میلیون دلاری در پی داشته است. این دو فاز که شامل ساخت جاده ای 20.5 کیلومتری متشکل از سه لاین در هر طرف هستند به عنوان بخشی از برنامه زه کشی و جاده های محلی، از سه ماهه ابتدایی سال 2015 آغاز شده بودند.

هر دو فاز این طرح تحت نظارت مشاوران Aecom خاورمیانه تکمیل شده اند.

شرکت Alcat Contracting فاز اول این پروژه را با هزینه 50 میلیون دلار انجام داده که شامل توسعه جاده از سلوی به مسافت حدود 8.5 کیلومتر به سمت شمال است که در نهایت با جاده اصلی برخورد می کند که به بخش جنوبی روستای Rawdat Rashid مرتبط می شود.

فاز دوم این طرح که هزینه ای 57 میلیون دلاری داشته مسافتی 12 کیلومتری اطراف روستای Rawdat Rashed به همراه هشت تقاطع را شامل می شود و توسط شرکت بازرگانی بن عمران تکمیل شده است.

این دو فاز اولیه بخشی از پروژه اصلی توسعه جاده Rawdat Rashed هستند که به پنج فاز مختلف تقسیم شده است تا اجرای کار راحت تر شده و تاثیر این اقدامات بر شهروندان این مناطق و بازدیدکنندگان کاهش یابد.

به زودی کار فاز سوم این پروژه آغاز می شود که در مسیری 13 کیلومتری تا تقاطع بین جاده Lebsayyer و بزرگراه دخان ادامه می یابد. پس از آن نیز فازهای چهارم و پنجم آغاز می شوند که به بهبود ارتباط بین جاده Rawdat Rashed و پل های کنونی در بزرگراه های سلوی و دخان کمک می کنند.

 



download.png

درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: