جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 5 آبان 1395     
معاون شهردار تهران خبر داد:
تسهيلات ٥٠ ميليون توماني معاونت توسعه منابع انساني و بانك شهر برای اعضاي تعاوني مسكن شهرداری

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران از ارايه تسهيلات ٥٠ ميليون توماني بانك شهر به اعضاي تعاوني هاي مسكن شهرداري تهران خبر داد .

سيد جعفر تشكري هاشمي در دیدار با كاركنان شهرداري منطقه١٤ با اشاره به جلسه مشترك معاونت توسعه منابع انساني و بانك شهر در روز گذشته گفت: مقرر شد براي اعضاي تعاوني مسكن شهرداري، تسهيلات ٥٠ ميليون توماني در نظر گرفته شود و تلاش مي شود بخشي از كارمزد بانك شهر به عنوان يارانه در نظر گرفته و بخشي نيز وام گيرنده متعهد شود .

وي افزود: همچنين تسهيلاتي به هر تعاوني  كه نيازمند تامين منابع است، پرداخت خواهد شد .

وي با بيان اينكه تامين مسكن كاركنان همواره تاكيد شهردار تهران است، گفت: در مسير خانه دار شدن تمامي همكاراني كه در شهرداري از تسهيلات مسكن بهره مند نشده اند از تمامي ظرفيت ها استفاده خواهيم كرد .

به گفته وي ساماندهي كاركناني كه از خدمات تعاوني مسكن بهره مند نشده اند در دستور كار قرار گرفته به عنوان مثال آن دسته از كاركنان منطقه ١٤ كه تاكنون عضو تعاوني مسكن نشده اند مي توانند در تعاوني هاي مسكن  پيش بيني شده عضو شوند .

وي همچنين از پيگيري موانع و مشكلات تعاوني هاي مسكن خبر داد و اظهارکرد: اينكه تعاوني مسكن تشكيل شود و ماهانه مبلغي از دستمزد كاركنان كسر شود اما همچنان مشكلاتي پيش روي خانه دار شدن شان باشد، مورد قبول شهردار تهران و مديران نيست. لذا در اين مسير تلاش هاي لازم صورت خواهد گرفت.

تشكري هاشمي در ادامه به درخواست كاركنان منطقه١٤ مبني بر كمبود مراكز رفاهي و درماني در سطح منطقه گفت: طي هفته جاري استفاده از خدمات درماني بيمارستان ها در منطقه پيگيري خواهد شد.

معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران در ادامه با اشاره به اهميت تكريم ارباب رجوع در ادارات اظهار كرد: فلسفه وجود تك تك ما در پست هاي خود اين است كه پاسخگوي نيازهاي شهروندان باشيم. در نتيجه نبايد فراموش كنيم كه تكريم ارباب رجوع بايد در أولويت قرار گيرد و سعي در بهبود خدمات منطقه براي  مراجعه كنندگان داشته باشيم .

وی با بیان اینکه خوشبختانه در اخرين ارزيابي صورت گرفته منطقه ١٤ يكي از موفق ترين مناطق در بخش فرهنگ تكريم ارباب رجوع بوده است و كاركنان منطقه در قياس با ساير مناطق رفتار موفق تري در ارتباط با شهروندان داشته اند، تاكيد كرد: تکریم شهروندان باید به عنوان یک فرایند دائمی و پیوسته از سوی تمامی پرسنل شهرداری تهران مورد توجه قرار گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: