جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 4 آبان 1395     
برنامه ارتقای معماری یک ایستگاه مترو در شیکاگو

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، شهردار شیکاگو، Rahm Emanuel و مدیر سازمان حمل و نقل شیکاگو، Dorval R. Carter Jr. از برنامه ارتقای ایستگاه Belmont  در خط Blue Line خبر داده اند.

 این امر به ایجاد یک معماری منحصر به فرد در قسمت شمال غربی شهر کمک خواهد کرد. این پروژه شامل یک ورودی عمومی، ارتقای معماری ورودی در سطح خیابان به سمت ایستگاه متروی Belmont   و ایجاد محیطی ایمن تر و راحت تر برای عابران پیاده است. شاخص ترین عنصر این طرح یک سایبان بالای ورودی ایستگاه Belmont  خواهد بود. این سایبان یک فضای انتظار وسیع برای مسافران در انتظار فراهم می سازد در حالی که یک شناسه تصویری قوی برای سازمان حمل و نقل شیکاگو و مردم ایجاد می کند.

شهردار شیکاگو گفت: "پروژه های این چنین، معماری و طراحی قابل توجهی را فراهم کرده و مکمل و یادآور شاخصه جامعه ما بوده و با ایجاد فرصت های اقتصادی و فرهنگی برای شهروندان و تجارت ها، به بهبود این شهر کمک می کنند. برنامه Your New Blue پیشرفت های قابل توجهی را برای مسافران خط Blue Line ایجاد کرده است. ما متعهد هستیم که سرمایه گذاری بی سابقه در ایجاد سیستم حمل و نقلی در سطح جهانی را ادامه دهیم."

ایستگاه مترو و پایانه اتوبوس Belmont Blue یک مرکز حمل و نقل مهم در منطقه Avondale است که دسترسی به خط Blue Line و مسیرهای شلوغ #77 Belmont و #82 Kimball/Homan را فراهم می سازد. این ایستگاه در سال 2015 حدود 1.8 میلیون مسافر برای مترو داشت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: