جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 2 آبان 1395     
مراسم رونمایی از اتوبوس یورو 6 در مرکزمعاینه فنی بسیج

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مراسم رونمایی از اتوبوس یورو 6 در مرکزمعاینه فنی بسیج با حضور مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی و مدیر عامل ستاد معاینه فنی برگزار شد.

پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به این که این اتوبوس ها هم اکنون به صورت آزمایشی در خط 7 سامانه تندرو اتوبوسرانی به کار گرقته شده است گفـت: این اتوبوس ها گاز سوز هستند و موارد ایمنی لازم برای سوار شدن و پیاده شدن مسافران لحاظ شده است.

وی با اشاره به ویژگی های این اتوبوس گفـت:درهای این اتوبوس ها همانند قطارهای مترو طراحی شده است که به سمت بیرون باز می شود.سنندجی افزود: این اتوبوس ها دارای امکانات ویژه برای معلولان است و زمانی که معلول زنگ ویژه را فشار می دهد در باز شده و فرد معلول می تواند به راحتی پیاده شود.

سنندجی تاکید کرد: قیمت هریک از دستگاه های اتویوس های یورو6 ،800 میلیون تومان برآورد شده است و توسط شرکت فرانسوی طراحی و به کشور وارد شده است .

به گفته مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی این اتوبوس موقتا به صورت آزمایشی در خط 7 سامانه تندرو اتوبوسرانی مشغول به فعالیت است و پس از آزمایش های میدانی وتست های لازم می توان این اتوبوس را به صورت انبوه در تمام خطوط سامانه تندرو اتوبوسرانی به کار برد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: