جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 1 آبان 1395     
سنندجی عنوان کرد:
اصحاب رسانه از مراحل انجام معاینه فنی اتوبوس های شرکت واحد و تاکسی های شهر تهران بازدید کردند

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس رانی تهران با اشاره به سیاست های تشویقی برای مراجعه اتوبوس های خصوصی به مراکز معاینه فنی گفت: در راستای تشویق رانندگان از مبلغ  35 هزار تومان مصوب برای معاینه فنی،  راننده تنها 8 هزار تومان را می پردازد و مابقی را شرکت واحد اتوبوس رانی تهران می پردازد تا انگیزه لازم برای شرکت های خصوصی برای مراجعه به مراکز معاینه فنی فراهم شود.

پیمان سنندجی در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از مراحل انجام معاینه فنی اتوبوس های شرکت واحد و تاکسی های شهر تهران با اشاره به اینکه موضوع معاینه فنی خودروهای سنگین به دو بخش ایمنی و دود زایی تقسیم می شود، گفـت: در بحث اتوبوس های گازسوز بحث دود زایی مطرح نیست و فقط تاکید بر ایمنی است.

سنندجی با اشاره به اینکه در حوزه خودرو های دیزلی ، هم ایمنی وهم دود زایی باید در معاینه فنی مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: اقدامات کنترل آلاینده خودرو های دیزلی همانند بکاری گیری سیستم نت و نصب فیلتر دوده بروی این اتوبوس ها از سوی شرکت واحد اتوبوس رانی تهران پیگیری و اجرا شده است .

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس رانی تهران با تاکید بر اینکه شرکت موظف است اتوبوس ها را هر شش ماه برای اخذ معاینه فنی به مراکز معاینه فنی ارجاع دهد، افزود:از ابتدای طرح کاهش پنج هزار خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده اند که مجموعه کار گاهی نیز در کنار مراکز معاینه فنی احداث شده تا عیوب اتوبوس ها رفع شود.

سنندجی با تشریح دلایل مردود شدن اتوبوس ها در معاینه فنی ، گفت: 18درصد از اتوبوس ها به دلیل سیتم ترمز لاستیک، 15 درصد چراغ ترمز، 13 درصد چراغ جلو، 12 درصد ، شیشه 9 درصد و دود زایی 4 درصد در معاینات مردود شده اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: