جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 14 مهر 1393     
پروژه هایی نظیر بزرگراه صدر و تونل نیایش از افتخارات نظام عمرانی کشور است

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز، عضو کمسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه های عمرانی از جمله اقدامات موفق شهرداری تهران در سال های اخیر است،گفت: پروژه هایی نظیر بزرگراه صدر و تونل نیایش جز افتخارات نظام عمرانی کشور به شمار می رود.

غلامرضا اسدالهی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: هیچ کس نمی تواند اقداماتی که در تهران در جهت ارتقا نظام عمرانی کشور انجام شده است را انکار کند، پروژه های شهر تهران در حالی به ثمر رسیدند که بیشتر پروژه های کشور تعطیل شده بود.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر چرخه پروژه های عمرانی در تهران پر رونق به گردش افتاده است، افزود: مراجعات شهروندان به شهرداری تهران برای واگذاری پروژه های عمرانی یا تملک ها بسیار کم شده است و این به دلیل مدیریت خوب در شهر تهران است.

دو پروژه تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی صدر به عنوان پروژه های برتر جهان در سال 2014 معرفی شدند.این انتخاب از سوی انجمن بین المللی مدیریت پروژه (IPMA ) و به لحاظ نوع مدیریت اعمال شده بر این طرح های عظیم ملی صورت گرفت.

اعطای جوایز و لوح تقدیر "تعهد به تعالی" Striving for Excellence روز 8 مهرماه مقارن با 30 سپتامبر 2014 در شهر روتردام هلند به برگزیدگان رتبه های اول تا چهارم مسابقه بین المللی مدیریت پروژه صورت پذیرفت. در این مسابقه 2 ابر پروژه تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی صدر به همراه پروژه ای از کشور هلند حائز رتبه چهارم و شایسته دریافت لوح تقدیر معرفی شدند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: