جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 28 مهر 1395     
باید ضعف های ساختاری خودروسازان برطرف شود

به گزارش نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی می گوید با افزایش تنوع ،ارتقاء کیفی خودروها و تلاش برای جلب رضایت مشتریان و کاهش قیمت تمام شده خودروها ، خودروسازان می توانند بازار را در اختیار گرفته و به سمت فضای رقابتی در این صنعت حرکت نمایند.

محسن کوهکن در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز با اشاره به اینکه بهبود فضای کسب و کار از الزامات ایجاد فضای رقابتی است، اظهارداشت : این شاخص به عنوان بسترساز حضور بخش خصوصی می تواند از اهمیت بسزایی برخوردار یاشد.

وی تاکید کرد : مسلما بهبود فضای کسب و کار محور مزیت رقابتی و موجب تسریع در بخش توسعه صادرات و حوزه در بازارهای جهانی است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین اصل در اقتصاد توجه به تولید داخلی است، تاکید کرد :  باید فرهنگ تولید در جامعه تقویت شود به‌گونه‌ای که توجه به تولید داخلی و ایجاد شغل جزو ارزش‌های حاکم در  جامعه  برشمرده شود.

 

وی افزود : باید برخی قوانین دست و پاگیر که به نوعی ضربه به بدنه تولید است حذف و یا اصلاح شود .

 

وی تاکید کرد: البته همزمان با بهبود فضای کسب و کار در صنعت خودرو باید این صنعت تقویت نیز شود هر چند مهم تر از همه این موارد ایجاد فرصتی به خودروسازان است تا در مسیر رشد و توسعه حرکت کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه خودروسازان باید از نظر کیفیتی محصولات خود را در سطح بالا عرضه کنند اظهار داشت : اینکه  همکاری های جدید تا چه میزان رضایت مشتریان و مصرف کننده داخلی را برآورده خواهد کرد بستگی به آن دارد که تولیدات مشترک تا چه میزان بر اساس کیفیت و استانداردهای روز دنیا باشد  قطعا به هر میزان در قالب قراردادها عمل شود تولیدات جدید پاسخ گوی نیاز مصرف کنندگان داخلی خواهد بود.

 

نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : هر چند خودروسازان نیز در جریان همکاری های اخیر  باید تلاش کنند تا ضعف های ساختاری تولید خودرو در کشور را برطرف نمایند.

 

کوهکن در پایان خاطر نشان کرد : در شرایط کنونی خودروسازی ایران نیازمند مدیریتی جدی در تمامی حوزه های مرتبط در این صنعت است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: