جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 مهر 1395     
کاهش مصرف گازوئیل در منطقه زنجان

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز، مصرف گازوئیل منطقه زنجان با توجه به کاهش تردد خودروهای سنگین در ایام منتهی به دهه اول ماه محرم با دو میلیون و ٤٣٨ هزار لیتر ٤١ درصد کاهش داشته است.

محمود آقامحمدیان، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، با بیان این مطلب گفت: مصرف گازوئیل در بازه زمانی ١٩ تا ٢٣ مهرماه امسال به دو میلیون و ٤٣٨ هزار لیتر رسید که این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال با چهار میلیون و ١٢٥ هزار لیتر، ٤١ درصد را ثبت کرده است.

وی افزود: همزمان با تعطیلات پایان هفته مصادف با ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) شاهد ٢١ درصد افزایش مصرف بنزین در منطقه زنجان بوده ایم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان ادامه داد: مقدار مصرف بنزین در دوره مورد بررسی با پنج میلیون و ٤١١ هزار لیتر در مقایسه با مدت مشابه پارسال با چهار میلیون و ٤٤٥ هزار لیتر رشد ٢١ درصد داشته است.

شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان با ۵۲ جایگاه روزانه توزیع حدود دو میلیون و ٧٠٠ هزار لیتر فرآورده های نفتی برای مصارف حمل و نقل، صنایع، کشاورزی و مصارف حرارتی روستایی و ٣٦٥ هزار مترمکعب گاز طبیعی در بخش حمل و نقل در شاهراه ترانزیتی شمال غرب کشور با همسایگی با هفت استان (قزوین، همدان، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان) فعالیت دارد.

ناحیه مرکزی زنجان یکی از نواحی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان است و امور مربوط به پخش فرآورده های نفتی را در چهار شهرستان زنجان، ایجرود، ماهنشان و طارم بر عهده دارد.

ناحیه خدابنده یکی دیگر از نواحی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان است که در شهر قیدار مرکز شهرستان خدابنده قرار دارد و امور مربوط به پخش فرآورده های نفتی در شهرستان خدابنده را بر عهده دارد. ناحیه ابهر نیز امور مربوط به پخش فرآورده های نفتی در شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه  را بر عهده دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: